۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۷۱۷۲۲۵

بازدید سرپرست حوزه‌های علمیه خواهران از قرارگاه جهادی حوزه‌ در مازندران

بازدید سرپرست حوزه‌های علمیه خواهران از قرارگاه جهادی حوزه‌ در مازندران
سرپرست حوزه‌های علمیه خواهران، از مناطق تحت پوشش گروه‌های جهادی قرارگاه جهادی حوزه‌ بازدید کرد و خواهان برگزاری چنین طرحی در سایر نقاط محروم شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل، سرپرست حوزه‌های علمیه‌ خواهران در قرارگاه جهادی حوزه های علمیه، که با حصور فعال گروه‌های جهادی طلاب ایرانی اقصی نقاط کشور و طلاب کشورهای دیگر برپا شده است حاضر شد.

وی با بازدید از فعالیت‌های گروه‌های جهادی مستقر در منطقه‌ی بند پی شرقی استان مازندران، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ایشان گفت: امروز توفیق داشتم در جمع جهادگرانی مخلص باشم که از نقاط دوردست و حتی کشورهای مختلف در این مناطق محروم حضور پیدا کرده‌اند.

حجت‌الاسلام فاضل با اشاره به این که مردم این منطقه به علت صعب العبور بودن راه‌ها، در بعضی فصول، دسترسی به جاده‌های اصلی را از دست می‌دهند و توان رساندن محصولات دامی و کشاورزی خود به بازارهای شهری را ندارند ادامه داد: این گروه‌ها قصد دارند با کمک اهالی هر روستا و تعمیر جاده‌های کوهستانی، دروازه‌ی رونق اقتصادی را به روی مردم این منطقه بگشایند.

سرپرست حوزه‌های علمیه خواهران، با اشاره به خدمت‌رسانی بانوان طلبه به مردم آسیب‌دیده در بلایای طبیعی، نقش طلاب خواهر را مهم برشمرد و بیان داشت: روحیه دادن به زنان و کودکان رنج‌دیده بر اثر بلایای طبیعی، شیوع کرونا و یا حتی محرومیت بسیار ارزش‌مند است.

وی پیام حضور طلابی از کشورهای مستضعف مختلف و همچنین مناطق محرومی مانند کرمانشاه، بشاگرد و بندر عباس در این مکان برای رفع محرومیت دیگران را یک ارزش دینی بر اساس حدیث «من لا یهتمّ بأمور المسلمین فلیس بمسلم» دانست و این حرکت را یک فداکاری برزگ تاریخی نام نهاد که تحت پرچم اسلام رقم خورده است.

وی در پایان یادآور شد که این قرارگاه‌های جهادی حوزوی باید در سراسر نقاط کشور ادامه یابند و همچنین ابراز امیدواری کرد تا فضا و روحیه‌ی معنوی و خالصانه‌ی جهادگران حوزوی و حال و هوای ایثارگرانه و ارزشی خیمه‌گاه خدمت در سراسر منطقه منتشر شود.

ارسال نظرات