۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۷۱۷۲۶۴
آیت‌الله بشیر نجفی:

مرجعیت همواره مدافع عراق بوده و دغدغه آن صیانت از حقوق مردم است

مرجعیت همواره مدافع عراق بوده و دغدغه آن صیانت از حقوق مردم است
حضرت آیت الله بشیر نجفی در بیانیه ای بر حرمت خون عراقی ها تاکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، در بیانیه دفتر آیت الله نجفی آمده است: آیت الله نجفی روز سه شنبه در دفتر خود در نجف اشرف پذیرای هیاتی از بزرگان قبایل عراق بود و به توصیه ها و نصایح ایشان گوش دادند.

مرجع تقلید شیعیان در این دیدار بر لزوم وحدت عراقی ها، حمایت از خاک و مقدسات آن و حرمت خون عراقی ها تاکید و بیان کرد: عراق کشوری است که خداوند سبحانه و تعالی آن را با برکت ها و نعمت ها و جایگاه از سایر کشورها متمایز کرده است. در کنار اینها عراق کشور اهل بیت علیهم السلام، وطن ایمان و تقوا و پیروان اهل بیت علیهم السلام است.

وی افزود: قبایل اصیل عراق همواره نیرویی بوده اند که روی ثبات عراق و صیانت از آن و مقدسات آن و همچنین همراهی با حوزه علمیه نجف اشرف اصرار داشته اند. حوزه ای که به برکت خداوند متعال و در پناه امام منتظر(عج) دلیلی برای عبور از بحران های کشور در دهه های گذشته بوده است.

آیت الله بشیر نجفی در این بیانیه افزود: حشد شعبی فداکاری های بزرگی برای صیانت از عراق و مقدسات و مردم و نعمت های آن ارائه کرد و من دستانی که در جبهه های نبرد روی ماشه فشرده می شدند، می بوسم زیرا دستهای مجاهدین در راه خداوند سبحانه و تعالی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرجعیت دینی در نجف اشرف همواره حامی و مدافع عراق بوده و هست و تنها دغدغه آن مردم عراق و صیانت از حقوق آنها و جلوگیری از خون ریزی و تحقق امنیت و ثبات خواهد بود./۹۸۸/

ارسال نظرات