۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰
کد خبر: ۷۱۷۴۵۶
کارشناس رسانه مطرح کرد؛

موج تغییرات امید آفرین در رسانه ملی

موج تغییرات امید آفرین در رسانه ملی
یقینی تغییرات سطوح مدیریتی در صداوسیما را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بهبود فضای رسانه زمان خواهد برد اما شاهد نقطه های امید آفرین هستیم.

نصرالله یقینی کارشناس رسانه در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، با اشاره به مطالبات رهبری از صداو سیما گفت: سازمان صداوسیما یک نهاد فرهنگی است و به فرموده امام راحل یک دانشگاه عمومی است که باید بتواند شاخص های فرهنگی را در جامعه گسترش دهد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به فعالیت های فرهنگی ابراز کرد: تاثیرات کار فرهنگی بلند مدت است و نمی شود اثر و تاثیرگذاری آن را کوتاه مدت در نظر گرفت لذا نمی توان با کارنامه یک سال یک مدیر نظر قطعی داد که آیا آقای جبلی و تیم همفکرشان به منویات مقام معظم رهبری رسیده اند یا خیر، اما شخصاً به موفقیت و تغییرات بنیادی امیدوارم.

یقینی با اشاره به اینکه نشانه های از تغییرات موفق و تاثیرگذار را شاهد هستیم، اظهار کرد: در بخش خبر یکپارچگی در سازمان مشاهده می کنیم و امیدواریم به دیگر بخش ها نیز این امر تسری پیدا کند.

کارشناس رسانه با بیان کارنامه فعالیت رسانه ای آقای جبلی عنوان کرد: آشنایی رئیس سازمان صداوسیما با فعالیت های خبری موجب انسجام در واحدهای خبری و جلوگیری از اسراف بودجه در این بخش شده و با تغییر مدیران می تواند در سایر بخش ها هم اتفاقات مثبتی رقم بخورد.

ارسال نظرات