۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۷۱۷۵۰۰
سردار نقدی:

نیروی زمینی حزب‌الله قادر به نابودی ارتش صهیونیستی است

نیروی زمینی حزب‌الله قادر به نابودی ارتش صهیونیستی است
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با تأکید بر ضرورت آمادگی برای اخراج صهیونیست‌ها از فلسطین، گفت: نیروی زمینی حزب‌الله لبنان قادر به نابودی ارتش رژیم صهیونیستی است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با وبگاه «العهد» لبنان چهلمین سالروز تشکیل مقاومت اسلامی لبنان را تبریک گفت.

بنا بر گزارش امروز وبگاه العهد، سردار نقدی ضمن تبریک به لبنان، مقاومت این کشور و به‌ویژه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله، تأکید کرد که مقاومت همواره به دشمن و حامیان شکست را تحمیل کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: ما امروز در مرحله‌ای قرار داریم که باید برای آزادسازی قدس، مسجد الاقصی و اخراج صهیونیست‌های اشغالگر از فلسطین، با کمک خداوند متعال به همراه مقاومت‌کنندگان آماده حرکت به سمت قدس شریف باشیم.

سردار نقدی در پایان اظهار داشت: حزب‌الله و مقاومت اسلامی، امروز، در اوج عظمت و قدرت قرار دارند و نمی‌توان قدرت امروز مقاومت را با دهه‌های گذشته مقایسه کرد. حزب‌الله امروز قدرتمندترین نیروی زمینی در منطقه را در اختیار دارد که می‌تواند ارتش صهیونیستی را نابود کند.

در همین ارتباط، «اسحاق بریک» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا در اظهاراتی به ضعف ارتش رژیم صهیونیستی در برابر گروه‌های مقاومت اشاره کرد و گفت: «ما در تمام مراحل جنگی پیشین در جنگ روانی شکست خوردیم و روحیه جنگ، انگیزه و قدرت ابتکار‌عمل را از دست دادیم و به ارتشی ضعیف تبدیل شدیم که پشت دیوارها و ستون‌های بتنی پنهان می‌شود. تنها تکیه ما به نیروی هوایی است آن هم به علت ترس از پیامدهای استفاده از نیروی زمینی.

ارسال نظرات