۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۷۱۷۷۳۳
محمد رعد:

دشمن را شکست خواهیم داد و اثری از آن در لبنان باقی نخواهیم گذاشت

دشمن را شکست خواهیم داد و اثری از آن در لبنان باقی نخواهیم گذاشت
محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت تاکید کرد ما همه شرایط سخت را پشت سر خواهیم گذاشت و اثری از دشمن در لبنان و منطقه باقی نخواهیم گذاشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، محمد رعد رئیس فراکسیون پارلمانی وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان امروز دوشنبه تأکید کرد که این جنبش با وجود تمامی مشکلات و موانع و فریب‌های دشمن، شرایط سخت را پشت سر خواهد گذاشت.

وی افزود: ما راز پیروزی در برابر این دشمن را می‌دانیم و کلید پیروزی را در اختیار داریم. به بدترین نحو آن را شکست خواهیم داد تا اینکه اثری از آن در کشور و منطقه ما باقی نماند.

رعد با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی در تلاش است از بهره‌برداری از گاز لبنان در آب‌های منطقه‌ای جلوگیری کند، تصریح کرد: دشمنان نخواهند توانست ملت ما را تحقیر کنند. ملتی که به خوبی می‌داند که ایستادگی، تحمل و ناامید کردن دشمن، مسیر پیروزی و تغییر وضعیت کشور است.

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت اظهار داشت: ما بر روی سرمایه‌گذاری حاکمیتی بر روی گاز در آب‌های منطقه‌ای خود حساب باز می‌کنیم و اصرار داریم که این حق را از دشمن بگیریم، تا اینکه ملت ما در کرامت زندگی کند، نه اینکه دشمن آن را پایمال کند.

وی در پایان تأکید کرد که حزب الله همچنان به مسیر مقاومت ادامه خواهد داد؛ مسیری که شهدا بنیان آن را گذاشته اند.

گفتنی است، جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با انتشار تصاویری از سکوهای گازی رژیم صهیونیستی در سواحل فلسطین به صهیونیست‌ها هشدار داد که همه سکوهای گازی شما در تیررس قرار دارد، با زمان بازی نکنید.

پیش از این سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با هشدار به صهیونیست‌ها در زمینه مانع تراشی در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی، گفته بود که اگر لبنان نتواند از منابع گازی و نفتی در دریای مدیترانه استفاده نکند، رژیم صهیونیستی نیز حق استخراج نفت و گاز از هیچ میدان گازی در دریا را نخواهد داشت./۹۸۸/

ارسال نظرات