۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۷۱۷۷۴۱
ژنرال صهیونیست:

تهدیدات حزب الله توخالی نیست/ باید آماده جنگ گسترده باشیم

تهدیدات حزب الله توخالی نیست/ باید آماده جنگ گسترده باشیم
عاموس یادلین با بیان اینکه تل آویو باید آماده جنگ و درگیری نظامی گسترده باشد، عنوان کرد که تهدیدات حزب الله توخالی نیست و با اقدامات عملی همراه خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «عاموس یادلین» ژنرال فرماندهی نیروهای ذخیره رژیم صهیونیستی در مطلبی با اشاره به تهدیدات اخیر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر هدف قرار دادن تاسیسات و میادین گازی صهیونیستی در دریای مدیترانه اعلام کرد که «اسرائیل باید علاوه بر تلاش برای دوری از تنش، آماده بروز درگیری گسترده نظامی باشد».

وی با اشاره به ارسال سه پهپاد حزب الله به سوی میدان گازی «کاریش» و افزایش تحرکات مرزی حزب الله گفت که «تهدیدات حزب الله توخالی نیست و با گام های عملی همراه خواهد بود».

به گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب، یادلین رئیس سابق سازمان ضد اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی (آمان) همچنین مدعی شد که «مسیر انتخابی حزب الله، منجر به تخریب لبنان خواهد شد».

پیش از این کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم به شدت نگران هرگونه اقدام تحریک‌آمیز حزب الله یا حمله ناگهانی آن است.

این شبکه افزود که رژیم صهیونیستی درباره هرگونه حمله ناگهانی حزب الله قبل از امضای توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان نگران است.

رسانه‌های صهیونیستی دیروز یکشنبه اعلام کردند که حالت هشدار و آماده باش در مرزهای شمالی(با لبنان) آغاز شده و برای چند روز ادامه خواهد داشت.

منابع خبری رژیم صهیونیستی، دلیل این آماده‌باش، تلاش حزب‌الله برای اجرای عملیات پیش از امضای توافق ترسیم مرزهای دریایی است.

روزنامه لبنانی «الاخبار» با اشاره به سخنان اخیر دبیرکل حزب الله لبنان در ترسیم «معادله آرامش یا تنش» در برخورد با رژیم صهیونیستی نوشت که حزب الله لبنان تمامی اقدامات لازم را برای مقابله با هرگونه اقدام غیرمنتظره از جانب رژیم صهیونیستی اتخاذ کرده و در آمادگی به سرمی برد.

روزنامه الاخبار در گزارش خود آورده است: ارتش اشغالگر اسرائیل طی چند روز گذشته تحرکات نظامی و امنیتی خود در منطقه شمالی (فلسطین اشغالی در مرز با لبنان) شدت بخشیده و از سواحل مرزی لبنان تا مناطق دور دست شمال فلسطین اشغالی تمرکز کرده است./۹۸۸/

ارسال نظرات