۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۷۱۷۷۹۶
مدیر حوزه های علمیه خواهران مطرح کرد؛

نقش مجمع نمایندگان طلاب در تحقق جهاد تبیین

نقش مجمع نمایندگان طلاب در تحقق جهاد تبیین
حجت الاسلام والمسلمین فاضل با اشاره به نقش مجمع نمایندگان طلاب در تحقق جهاد تبیین، گفت: باید شاخصه های انقلابی گری و حوزه انقلابی مورد تبیین واقع شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل سرپرست حوزه علمیه خواهران در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به نقش مجمع نمایندگان طلاب در تحقق جهاد تبیین در دوره پیش رو گفت: یکی از شاخصه های مرحوم امام خمینی از بدو جوانی تا پایان عمر شریفش انقلابی گری، رسیدگی به محرومین و دغدغه مندی بود از همین رو مجمع نمایندگان طلاب که آخرین یادگار ایشان است با دستور بنیان گذار جمهوری اسلامی تشکیل شد.

وی در ادامه با تحسین ویژگی های غرب ستیزی، استکبارستیزی و عالم عامل بودن امام خمینی(ره) ادامه داد: امروز جهاد تبیین در راستای انقلابی گری تعبیر می شود و اگر از این راه بتوانیم شاخصه های انقلابی گری و حوزه انقلابی را تبیین کرده و مبانی امام و رهبری را در خصوص انقلاب و حوزه انقلابی را بیان کنیم به سمتی خواهیم رفت که مجمع نمایندگان طلابی با رویکرد انقلابی داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران با اشاره به ارائه جهاد تبیین از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین ریشه در آیات قرآنی دارد و یکی از ویژگی هایی که خداوند به پیامبر(ص) بخشید مبین و مفسر بودن است و ما که مستخلفین و جانشینان پیامبر هستیم باید مبین و مفسر باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل در پایان با تقدیر از تلاش های انقلابی طلاب و اساتید حوزه علمیه به خصوص نمایندگان مجمع طلاب، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون به درستی جانشین پیامبر هستند و نبی خاتم در دعاهای خود برای جانشینانش طلب رحمت کرده و درود فرستاده است.

ارسال نظرات