۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۷۱۷۹۲۲
نماینده ولی‌فقیه در کاشان:

از افراد متخصص و متعهد با هر گرایش حزبی استفاده شود

از افراد متخصص و متعهد با هر گرایش حزبی استفاده شود
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: مدیران بدون توجه به وابستگی جناحی از افراد متخصص و متعهد و پایبند به نظام و ارزش‌های انقلاب در مجموعه های مدیریتی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی عصر چهارشنبه در نخستین روز از هفته دولت در جلسه شورای اداری کاشان، گفت: توکل، توسل و کار جهادی باید همراه با اصلاح باشد.

وی افزود: مسؤولی که شبانه روز ۱۷ ساعت فعالیت دارد در مسافرت به برخی از استان‌ها از شدت پرکاری و خستگی بستری می‌شود، اما مهم این است تلاش جهادی برای خدا باشد.

به گفته وی اگر مسؤولان ۱۷ ساعت هم فعالیت کنند، اما برای رضایت خدا و ارتقای ولایت فقیه نباشد با انقلاب زاویه خواهند گرفت و منحرف خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی برصرفه جویی از بیت المال تأکید کرد و اظهار داشت: مدیران و مسؤولان در صرفه جویی در بیت المال نهایت تلاش خود را انجام دهند حتی با خاموش کردن یک لامپ می‌توان از بیت المال صرفه جویی کرد.

وی همچنین اسراف در اسلام را حرام دانست و ادامه داد: ۸۰ میلیون جمعیت ایران اگر هر کدام تنها یک دانه برنج در بشقاب مانده را دور نریزند و مصرف کنند روزانه ۱۴ تن برنج اسراف نخواهد شد.

به گفته وی ضرر مادی و معنوی از دستاورد اسراف است و خداوند به مسرف اخلاص نمی‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: مدیران بدون توجه به وابستگی جناحی، از افراد متخصص و متعهد و پایبند به انقلاب و ارزش‌های انقلاب در مجموعه مدیریتی استفاده کنند و آن‌ها را برکنار نکنند و از ظرفیت آن‌ها نهایت استفاده و بهره برداری را برای نظام و انقلاب داشته باشند.

وی استفاده از افراد متخصص و متعهد با هرگرایشی را از توصیه‌های امام حسین (ع) دانست و یادآور شد: امام حسین (ع) سال ۵۸ در اجتماع بزرگ نخبگان در منا می‌فرماید، سه عامل سبب شد تا معاویه حاکم شوند که یکی از این سه عامل حزب گرایی است.

به گفته وی استفاده از هم حزبی‌های غیر متخصص در امور اداره کشور بر خلاف فرمایشات امام حسین (ع) است و استفاده از افراد متخصص با هرگرایش حزبی در راستای فرمایشات امام حسین (ع) است.

نماینده ولی فقیه درکاشان از عدم سفر‌ مستمر استاندار اصفهان به شهرستان کاشان انتقاد کرد و افزود: همانگونه که سفر‌های استانی رئیس جمهور برجسته است، همانگونه سفر‌های استاندار اصفهان به کاشان باید برجسته باشد.

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که دولت قبل اعتماد مردم به نظام و انقلاب را کم رنگ کرد بر تلاش مدیران و مسؤولان برای ارتقاء اعتماد مردم به نظام و انقلاب تأکید کرد و اظهار داشت: تلاش و فعالیت مضاعف برای خدمت به مردم سبب اعتماد مردم به نظام و انقلاب است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات