۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۷۱۸۰۵۴
نماینده ولی فقیه در کاشان در پیام تسلیتی:

آیت الله ناصری برای انقلاب اسلامی و ارزش‌ها یاور و ناصری بزرگ بود

آیت الله ناصری برای انقلاب اسلامی و ارزش‌ها یاور و ناصری بزرگ بود
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی در پیامی گفت: آیت الله ناصری وظیفه «َیُزَکِّیهِمْ وَ یُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَةَ» را با بیان بسیار نافذ به انجام رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان در پی درگذشت مرحوم آیت الله ناصری با صدور پیام تسلیتی گفت: ایشان وظیفه «َیُزَکِّیهِمْ وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَةَ» را با بیان بسیار نافذ به انجام رساند و برای انقلاب شکوهمند اسلامی و ارزش‌ها یاور و ناصری بزرگ بود.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«یَوْمٌ عَلی آلِ الرَّسُولِ عَظِیمٌ»

رحلت استاد بزرگ حوزه علمیه، مهذب نفوس، معلم گرانقدر، معارف کلام الله تعالی و انوار حضرات معصومین علیه السلام حضرت آیت الله شیخ محمد علی ناصری رضوان الله را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم امام عصر و شریک القرآن ارواحنا فداه و رهبر معظم انقلاب اسلامی «دام ظله العالی» و مردم شهید پرور و انقلابی استان اصفهان به ویژه فرزندان والاقدرشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

ایشان وظیفه «َیُزَکِّیهِمْ وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَةَ» را با بیان بسیار نافذ به انجام رساند و برای انقلاب شکوهمند اسلامی و ارزش‌ها یاور و ناصری بزرگ بود.

امید که اکنون غرق در رحمت واسعه الهی و مهمان خاص پیامبراعظم صَلَّی اللَّهُ عَلَیهِ وَ آلِه و امیر مومنان علی علیه الصلاه والسلام باشد.

والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته
سید سعید حسینی
پنجم شهریور ۱۴۰۱

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات