۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۷۱۸۱۱۱
نماینده مجمع طلاب لرستانی مقیم قم:

طلاب قدر جایگاه طلبگی را بدانند

طلاب قدر جایگاه طلبگی را بدانند
لرستان - حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه طلاب باید قدر جایگاه طلبگی را بدانند، گفت: طلاب باید از فرصت هایی که در اختیار دارند برای کسب معارف دینی و علمی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید حبیب الله حسینی ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه استان لرستان که به میزبانی مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد برگزار شد، گفت: تحصیل در حوزه فرصتی برای تهذیب نفس و تربیت طلابی انقلابی است.

نماینده مجمع طلاب لرستانی مقیم قم با تأکید بر اینکه طلاب باید از فرصتی که برای تحصیل در حوزه در اختیار دارند به خوبی استفاده کنند، افزود: طلاب باید قدر جایگاه طلبگی را بدانند و همواره در راستای کسب معارف دینی گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب باید با جدیت در کسب معارف تهذیبی و علمی پژوهشی تلاش کنند و از اساتید و بزرگان حوزه الگو بگیرند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: خوب درس خواندن، تهذیب نفس و تقویت تقوا و بهره مندی از فرصت ها از مواردی است که نباید طلاب از آن غافل شوند.

وی در ادامه به اهمیت پژوهش پرداخت و گفت: جدیت در کسب معارف تهذیبی، علمی و پژوهشی منجر به موفقیت طلاب در آینده خواهد شد.

پژوهش پایه و اساس تحصیل در حوزه است

نماینده مجمع طلاب لرستانی مقیم قم پژوهش را پایه و اساس تحصیل در حوزه خواند و افزود: برای موفقیت در عرصه علمی و تبلیغی باید بنیه پژوهشی طلبه قوی باشد.

وی بر ضرورت جدیدت در کسب معارف دینی و علمی تاکید کرد و گفت: لازمه تبلیغ کارآمد و اثرگذار کسب معارف تهذیبی و علمی به صورت جدی است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات