۰۹ دی ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۷۱۸۲۸
محمد علی حیاتی مقدم:

صف خود را از آشوبگران جدا كنید

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم لامرد در مجلس طی نطقی گفت: عاقبت هتاکان در جایگاه همان سطل های زباله ای است که این بار با آتش خشم پروانگان سوخته ولایت در آتش قهر امت خواهند سوخت.
مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد علی حیاتی نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی طی نطق خود در صحن علنی جلسه روز چهارشنبه در رابطه با هتک حرمت صورت گرفته در روز عاشورای حسینی به حریم ولایت گفت: بی گمان حرمت شکنی عده ای دین ستیز وطن فروش که سر در آخور بیگانگان و شیطان صفتان دارند یک روی سکه است.

وی افزود: تردیدی نیست که این عده بی عقل آشوبگر همچون کف روی آب می مانند که بنیاد آنان با فوت امت بیدار دل و ولایتمدار بر باد رفته و عاقبت جایگاه اینان همان سطل های زباله است که این بار با آتش خشم پروانگان دلسوخته ولایت برای همیشه در آتش قهر امت خواهند سوخت.

حیاتی مقدم خاطر نشان کرد: اما روی دیگر سکه کسانی هستند که روزی به بهانه های واهی شعله فتنه ای را برافروختند که امروز این مزدوران دین ستیز یزیدی صفت به بهانه حمایت از آنان اینگونه جسارت یافته اند تا در روز عاشورای حسینی به عمیق ترین باوردینی این ملت یعنی عشق و احترام به سید و سالار شهیدان و خلف بر حقش ولی امر مسلمین جهان اهانت روا دارند.

وی خطاب به سران فتنه گفت: پرسش اساسی از سران این فتنه این است که تا کی و تا کجا؟ اگر ذره ای به سید الشهدا هنوز هم علاقه مندید و در دل شما به امامت و ولایت اعتقادی هست راه استغفار و توبه بسته نشده است.

حیاتی مقدم تاکید کرد: اگر راست می گویید صف خود را به طور شفاف از این آشوبگران فتنه انگیز جدا کنید./پ202/ج


 
ارسال نظرات