۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۷۱۸۴۱۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

تمرکز بر عملیات واحد، ضرورت فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی است

تمرکز بر عملیات واحد، ضرورت فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی است
حجت الاسلام فوقی گفت: تمرکز بر عملیات واحد، ضرورت فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی است و باید اجتماع قلوب را ایجاد کرده و با هم‌دلی یک حرکت را دنبال کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان صبح امروز در نشست ملی پرده‌خوانی زنان عاشورایی در بنیاد مهدویت و آینده پژوهی با اشاره به روایاتی از ائمه معصومین علیهم‌السلام گفت: اینکه امام زمان(عج)، اجتماع قلوب را رفع مانع برای تحقق بشارت عظیم ظهور مطرح می‌کنند، در واقع یک دستور عملیاتی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه در فعالیت‌های فرهنگی باید به سمت چیدمان یک مجموعه متصل به هم حرکت کنیم، تصریح کرد: تمرکز بر عملیات واحد، ضرورت فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی است و این مهم بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد. باید اجتماع قلوب را ایجاد کرده و با هم‌دلی و هم‌صدایی یک حرکت را دنبال کنیم.

وی خطاب به بانوان مداح و مبلغات استانهای کشور و حاضر در این نشست، گفت: برپایی این اجتماع هم‌دل را، یک فرصت برای خود بدانیم و برای گسترش چنین حرکت‌های ارزشی در سایر استانها و شهرها، تلاش کنیم.

حجت الاسلام فوقی در پایان سخنان خود از امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد مهدویت و آینده پژوهی اصفهان برای حمایت و همکاری در برگزاری این نشست تشکر کرد.

لازم به ذکر است نشست ملی پرده‌خوانی زنان عاشورایی از جمله نشست‌های تعامل هنر در هیئات می‌باشد که با محوریت جهاد تبیینِ سفیرانِ تاریخ‌ساز و نقش بانوان در رسانه‌ای شدن اربعین حسینی، با حضور 100 نفر از مبلغات و بانوان مداح استان‌های کشور از هشتم شهریورماه به مدت دو روز در اصفهان برگزار شده است.

تجدید میثاق با شهیدان و زیارت مرقد آیت الله ناصری، تخت فولاد گردی، بازدید از نمایشگاه های فرهنگی والشمس و چراغ راهنما و برپایی کلاس های نقالی، نقش هنر دینی در تبلیغ، اصول حاکم بر نگارگری و آشنایی با کلیات و ضرورت مباحث مهدویت از جمله برنامه های این نشست می باشد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات