۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۷۱۴۷۳۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تأکید کرد؛

ضرورت وجود برنامه جامع برای قشر جوان و نوجوان در عرصه‌ تبلیغات اسلامی

ضرورت وجود برنامه جامع برای قشر جوان و نوجوان در عرصه‌ تبلیغات اسلامی
اصفهان ـ حجت الاسلام فوقی با تأکید بر اهمیت وحدت و صمیمیت در جامعه گفت: هر نگرش سیاسی که به مبانی امام و انقلاب معتقد است، می‌تواند در حوزه تبلیغات اسلامی نقش‌آفرینی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام مهدی فوقی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هرند ضمن تاکید بر ضرورت وجود برنامه جامع برای قشر جوان و نوجوان در عرصه‌ تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی امروز باید در هیئات مذهبی، شبکه تبلیغ، کانون های فرهنگی و مجموعه های دینی مردمی، نسبت خودش را با نسل جوان مشخص کند.

وی ادامه داد: فعالیت های این سازمان وقتی می تواند موثر باشد که ارتباط خوبی را با بدنه مردمی برقرار کرده باشد؛ شرح وظایف سازمان تبلیغات اسلامی با ارتباط خوب و عمیق با مردم محقق خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ایجاد نشاط و امیدآوری را از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: مشکلات اقتصادی و معیشتی را انکار نمی کنیم ولی نباید راجع به اتفاقات مهم در انقلاب اسلامی ساکت باشیم و یکی از مسائل مهم جهاد تبیین آن است که خوبی‌ها را تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه برخی می خواهند انتقام های سیاسی شان را از مردم مظلوم بگیرند، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نیامده وارد بر عرصه های سیاسی بشود بلکه می خواهد در زیر سایه رهبر بزرگوار انقلاب، خدمت به مردم را تبلیغ و نشاط و صمیمت و وفاق و وحدت را تبلیغ کند.

حجت الاسلام فوقی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، سازمان تبلیغات اسلامی را از رویش های انقلاب برشمرد و اظهار کرد: هر کسی با هر تفکر و نگرش سیاسی که رهبری بزرگوار و مبانی امام و انقلاب را قبول داشته باشد، حتماً در حوزه تبلیغات اسلامی می‌تواند نقش‌آفرینی کند.

وی ادامه داد: تنگ نظری‌ها خطرآفرین است و نسل جوان و نوجوان ما نیاز به رفتارهای پدرانه دارد و ما در حوزه تبلیغات دینی باید مسیر را به این سمت هدایت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی آورده های فراوانی برای ملت ایران داشته است، عنوان کرد: نگذاریم مسائل سیاسی، اصل خدمت به مردم را لگدمال کند و امیدواریم به برکت نگاه نافذ حضرت ولیعصر(عج) همه مسؤولان در هر مرتبه‌ای که هستند، عزم خدمت به این مردم را داشته باشند.

وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن اشاره به پیشینه علمی و تاریخی و مذهبی شهرستان هرند، بر تعامل و هم افزایی نهادهای دولتی و مردمی برای مشارکت در برنامه های ابتکاری و افتخارآفرین برای انقلاب تاکید کرد.

در ادامه حجت الاسلام حسینی امام جمعه هرند نیز ضمن تأکید بر پرهیز از موازی کاری در فعالیتهای تبلیغی توسط نهادهای متولی حوزه فرهنگ دینی، به نقش و ماموریت های سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی می تواند با عملکرد خودش در مقابل هجمه هایی که از سوی برخی منتقدین و گاهی از سوی معاندین بر آن وارد می شود، دفاع کند.

در بخش دیگری از این مراسم بهرام خواجه سعیدی فرماندار شهرستان هرند با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به همت مدیران توانمند آن، گام های ارزشمندی در خدمت به مردم عزیز بردارد، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی می تواند با تشکیل کارگروه ویژه‌ی فرهنگی در راستای عملیاتی نمودن جهاد تبیین تلاش کند و همه ادارات و نهادهای دولتی و مردمی شهرستان موظف به همکاری با آن می باشند.

در پایان از زحمات و خدمات حجت الاسلام امین الله امینی تقدیر و حجت الاسلام محمود مرادی به عنوان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هرند معرفی شد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات