۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۷۱۸۵۰۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

تکریم سالمندان، تکریم خدا است

تکریم سالمندان، تکریم خدا است
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیشترین گروه سنی بیماران را سالمندان دانست و گفت: سالمندان در اسلام دارای جایگاه ویژه‌ای هستند و تکریم سالمندان، تکریم خدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای هیات محبان حضرت ابوالفضل مسجد میدان میرعماد و مؤسسه خیریه باب الحوائج، گفت: فعالیت‌های خیرخواهانه مؤسسه خیریه دارای اجر و ثواب و خشنودی امام زمان (عج) تا پیامبراکرم (ص) و خداوند در عرش است.

وی افزود: ارائه وسائل پزشکی رایگان درب منزل بیماران اعم تخت و تشک و ویلچر و دستگاه اکسیژن و دیگر لوازم پزشکی مورد نیاز را دارای اجر و پاداش معنوی زیادی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به برخی از دستاورد‌های خدمت به مردم از سوی مؤسسه خیریه اشاره کرد و با بیان اینکه اظهار داشت: در فقه و احادیث هرکس به اعیال امام زمان (عج) خدمت کند سبب خوشحالی امام زمان (عج) تا پیامبراکرم (ص) می‌شود.

وی ادامه داد: خدمت مومن به مومن ضمن اینکه امام زمان (عج) و تا پیامبراکرم (ص) خوشحال می‌شوند در نهایت سبب خوشحالی خداوند در عرش می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان خدمت به مومن بیمار نیازمند را توفیق و سعادت بزرگی دانست و ابراز داشت: در روایت است، یک شب پرستاری بیمار، ثواب حضرت ابراهیم خلیل پیامبر اولوالعزم دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه بیشترین گروه سنی بیماران سالمند نیازمند کمک هستند، افزود: سالمندان در اسلام دارای جایگاه ویژه‌ای هستند و تکریم سالمندان، تکریم خدا است.

وی هنرنمایی مؤسسه خیریه در بحران‌ها را از مهمترین ویژگی مؤسسه خیریه دانست و ابراز داشت: کمک‌های مؤسسه خیریه به خانواده‌هایی که بیمار دارند سبب خوشحالی آن‌ها و ائمه اطهار و خداوند در عرش است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات