۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۷۱۸۵۲۸
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

به واسطه مدیریت مقام معظم رهبری دنیا از ما حساب می برد

به واسطه مدیریت مقام معظم رهبری دنیا از ما حساب می برد
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: امروز به واسطه مدیریت مقام معظم رهبری (مدظه العالی) و اقتدار رزمندگان، دنیا از ما حساب می برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار با گروهی از پرسنل پدافند ارتش استان کرمانشاه بر اهمیت تبیین قدرت امروز ایران تأکید شد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز قدرت ایران اسلامی به عنوان یک ابر قدرت در جهان و قدرت اول منطقه، به برکت مجاهدت رزمندگان و برکت خون شهدا و ایثارگران و جانبازان می باشد، که با قبل از انقلاب به هیچ عنوان قابل قیاس نیست.

وی اظهار داشت: امروز به واسطه مدیریت مقام معظم رهبری(مدظه العالی) و اقتدار رزمندگان، دنیا از ما حساب می برد و به عنوان قدرتی که در معادلات جهانی بسیار تأثیر گذار است مطرح می باشیم.

آیت الله علما تصریح کرد: باید بدانیم وضعیت ایران در قبل از انقلاب چگونه بوده است و این که تمام نقاط حساس کشور در دست آمریکایی ها بود و مسوولین ما جرأت نداشتند کمترین تأثیری داشته باشند، ولی امروز می بینیم قدرت ایران به گونه ای است که یکی از پیشرفته ترین هواپیماهای آمریکا را به زیر می کشد و با قدرت در اختیار می گیرد.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه یادآور شد: جمله بسیار ماندگار امام راحل و بعد از ایشان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که ما می توانیم واین باور باعث شد ایران امروز پشت دشمن را به لرزه درآورد.

امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان ساخت: به رغم برخی مشکلات، امروز می بینیم به برکت همان جمله «ما می توانیم» چه تغییرات شگرفی در عرصه علمی، سیاسی، فرهنگی و نظامی ما ایجاد پدید آمده است.

آیت الله علما گفت: همه ما باید سربازی کنیم تا اصل انقلاب استوار بماند و این قدرت را بتوانیم همراه با نشاط اجتماعی به آیندگان منتقل کنیم./1400/

ارسال نظرات