۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۷۱۸۵۶۴
در ساری صورت گرفت؛

دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانواده طلبه شهید ولی نژاد

دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانواده طلبه شهید ولی نژاد
مازندران - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل خانواده روحانی شهید محمدمهدی ولی‌نژاد با خانواده شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه به مازندران با خانواده طلبه شهید محمد مهدی ولی نژاد در ساری دیدار و گفت و گو کرد.

وزیر فرهنگ در این دیدار با تجلیل از مقام شامخ شهدا و نقش آفرینی آنها در انقلاب اسلامی گفت: هدف اصلی در این دیدار ها گرفتن پند و اندرز از خانواده های شهدا برای ادامه راه شهیدان است.

وی با بیان این که زبان ما از بیان ایثار و از خودگذشتگی خانواده های شهدا قاصر است، افزود: شهدا به طور حتم نقش بسیار مؤثری در استحکام پایه های انقلاب اسلامی بر عهده دارند.

اسماعیلی بر ضرورت ادامه راه شهدا از سوی همگان تأکید کرد و گفت: امروز وظیفه داریم به گونه عمل کنیم تا شرمنده شهدا نباشیم.

حجت الاسلام والمسلمین ولی نژاد، از چهره های انقلابی مرکز استان نیز در این دیدار با بیان این که همه ما مسؤولیت سنگینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم، گفت: بباید توجه داشته یاشیم همان گونه که امام راحل فرمودند هر آنچه در نظام اسلامی انجام می شود به چشم اسلام دیده می شود.

وی با تجلیل از خدمات دولت سیزدهم در طول یکسال گذشته، افزود: انتظار ما این است این تلاش ها و اقدامات با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند تا شاهد رفع مشکلات معیشتی مردم باشیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز به منظور افتتاح تلار مرکزی ساری و همچنین نشست با فعالان رسانه ای و فرهنگی به مازندران سفر کرده است./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات