۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۷۱۸۵۶۶
آیت الله سبحانی:

مدیران متخلف با تعویض جایگاه متنبه نمی شوند/ تخلفات فولاد مبارکه نگران کننده است

مدیران متخلف با تعویض جایگاه متنبه نمی شوند/ تخلفات فولاد مبارکه نگران کننده است
حضرت آیت الله سبحانی بر لزوم به کارگیری مدیران جوان متعهد و تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی پیش از ظهر امروز در دیدار وزیر صنعت با اشاره به اینکه تخلفات مطرح شده درباره فولاد مبارکه بسیار نگران‌کننده است، گفت: برای جلوگیری از تکرار چنین تخلفاتی باید جوانان و مدیران پاکدست و معتقد به آخرت شناسایی و در مسئولیت‌های مهم گماشته شوند.

وی افزود: اگر مدیر و کارمندی که تخلف آن محرز شده به‌جای برخورد با وی، در سایر مناصب و مدیریت‌ها منصوب شود و به جای مجازات او را از اداره ای به اداره دیگر تعویض کنید، فساد حل و از بین نخواهد رفت.

حضرت آیت الله سبحانی با بیان اینکه مدیر متخلف را باید عزل کرد، اظهار داشت: باعزل مدیر متخلف باید سایر مدیران بدانند در نظام اسلامی کسی که تخلف کند کنار گذاشته می شود و افراد شایسته لایق جایگزین خواهند شد.

این مرجع تقلید مسئولیت وزارتخانه صمت را با سایر وزارتخانه ها متفاوت دانست و خاطرنشان کرد: این وزارتخانه مسئولیت تأمین نیازهای اساسی مردم تا نیازهای کلان را برعهده دارد لذا باید شبانه روزی برای حل مشکلات مردم و جامعه تلاش کنید.

وی ادامه داد: باید مراقب بود افرادی که شایستگی ندارند در پست‌های حساس این وزارتخانه که وظیفه تولید و صنعت کشور را بر عهده دارد به‌کارگیری نشوند.

ارسال نظرات