۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۷۱۸۵۹۰

شرکت تعاونی خدمات بازرگانی شادی تجارت پاساوان، شایسته تقدیر در سطح ملی شد

شرکت تعاونی خدمات بازرگانی شادی تجارت پاساوان، شایسته تقدیر در سطح ملی شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط دبیرخانه جشنواره ملی تعاونی های برتر، شرکت تعاونی خدمات بازرگانی شادی تجارت پاساوان بعنوان شایسته تقدیر در سطح ملی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان، حامد آرامش در آیین هفدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر استان گفت: این جشنواره همه ساله با هدف شناسایی تعاونی های موفق و برتر در سطوح استانی و ملی و معرفی الگوهای برتر تعاونی به مخاطبین بخش تعاونی و فراهم کردن زمینه تشویق تعاونی ها برای بهبود و ارتقا در حوزه ها و گرایش های مختلف کسب و کار برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: فرایند نام‌نویسی و به روزرسانی اطلاعات تعاونی‌ها از طریق سامانه هوشمند بخش تعاون شامل بخشهای رتبه بندی شاخص های کمی و بخش جشنواره شامل فرم های شاخص های کیفی از اوایل خردادماه امسال شروع و تا نیمه مرداد ادامه داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از پایان مهلت مقرر برای فرایند نام نویسی و بروزرسانی اطلاعات، مشخص شد ۴۴۳ شرکت تعاونی از سراسر استان در این جشنواره مشارکت کردند که به نسبت جشنواره دوره قبل، افزایش ۲۸/۵ درصدی مشارکت را نشان می‌دهد.

آرامش گفت: در مرحله بعدی این جشنواره، با تشکیل کمیته داوری، اعضای کارگروه به صورت سایبری و میدانی نسبت به بررسی اطلاعات وارد شده در سامانه اقدام که بر اساس خود اظهاری تعاونگران و انطباق آن با مدارک و مستندات قابل قبول ارزیابی لازم صورت پذیرفته و تعداد ۱۱ واحد تعاونی شناسایی و برای رقابت مرحله ملی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی مستندات در کمیته داوری ملی و تایید آن، تعداد ۱۱ تعاونی برتر استانی مشخص و یک شرکت تعاونی به نام شرکت خدمات بازرگانی شادی تجارت پاساوان از سیستان و بلوچستان به عنوان شایسته تقدیر ملی انتخاب شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با اشاره به موفقیت شرکت های تعاونی مسکن استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، یادآور شد: خوشبختانه با عملکرد چشمگیر تعاونی های فعال در حوزه مسکن، کار احداث اولین واحد‌های مسکونی این طرح در سطح کشور در زاهدان به پایان رسید و در روزهای آینده با حضور مسئولان ارشد کشور بصورت ویدیو کنفرانس تحویل شهروندان می‌شود.

انتهای پیام/3139

ارسال نظرات