۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۷۱۸۶۸۶
مدیر اجرایی موکب فاطمی خبرداد؛

تولید برنامه‌های شبکه کودک و تولید ۷ مستند در موکب فاطمی

تولید برنامه‌های شبکه کودک و تولید ۷ مستند در موکب فاطمی
حجت الاسلام بهشتی گفت: همکاری با شبکه‌های کودک و نوجوان صداوسیما و تولید ۷ مستند با عنوان بانوان فعال در عرصه اربعین  ویژه شبکه جام جم برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، نشست خبری «برپایی موکب تخصصی بانون فاطمی در مسیر پیاده روی نجف به کربلا- عمود 1222» پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین فاضل مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه، سرکاز خانم زهیری، و حجج السلام بهشتی و طباطبایی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل با تشریح این نکته که زیارت اربعین مربوط به امروز و دیروز نیست بلکه در طول تاریخ، علما و شیعیان مخلص اهتمام و پایبندی به آن داشته اند، ابراز کرد: مراسم اربعین طی ده سال گذشته توانسته نمایشی از همزیستی مسالمت آمیز ایرانی و عراقی، شیعی و سنی را رقم بزند چنانکه در زمانی که یک سوم خاک عراق در تصرف داعش بود، این مراسم باز هم برگزار شد.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: امسال دشمنان اسلام با نفوذ و برپایی جنگ شیعی شیعی در عراق سعی داشتند تا از برپایی این مراسم جلوگیری کند که خوشبختانه با تدبیر مرجعیت این توطئه خنثی و دشمن در برنامه خود ناکام ماند.

در ادامه خانم ظهیری عضو هیئت امناء موکب فاطمی با اشاره به اینکه کاروان ما به همراه مربیان تخصصی کودک امروز به سوی مرزهای ایران و عراق رهسپار خواهند شد، اظهار کرد: مرکز مدیریت خواهران علاوه بر موکب بانوان فاطمی در عمود 1222 در خاک عراق 9 موکب دیگر نیز در شهرهای کرمانشاه، خوزستان و ایلام جهت خدمات رسانی و میزبانی دارد.

حجت الاسلام بهشتی مدیر اجرایی موکب مردمی بانوان فاطمی بیان کرد: موکب بانوان فاطمی در عمود 1222 مستقر خواهد شد و فعالیت خود را در قالب 6 کمیته تبلیغی با حضور 300 مبلغه، فرهنگی در دو بخش حسینیه کودکان و خدمات بانوان، مراسم و محافل، پشتیبانی و پذیرایی و خدمات درمانی و رفاهی خواهران از 10 تا 20 صفر ارائه خواهند کرد.

وی همچنین از برپایی کمیته رسانه ای در این موکب خبر داد و گفت: رایزنی هایی با شبکه های رادیویی و تلویزیونی و شبکه های کودک دو، قرآن و پویا انجام گرفته است.

مدیر اجرایی موکب مردمی بانوان فاطمی از تولیدات بلند و کوتاه با موضوع اربعین خبر داد و افزود: تولید 7 مستند با عنوان بانوان فعال در عرصه اربعین  ویژه شبکه جام جم برنامه ریزی شده است، ضمن آنکه به همکاران رسانه ای که در راهپیمایی حضور دارند و اطلاع رسانی می کنند نیز خدمات اسکان و اینترنت داده خواهد شد.

ارسال نظرات