۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۷۱۹۰۲۸

اجرای پروژه سلول‌درمانی سلطانیه مسئله ای فراتر از ملی است

اجرای پروژه سلول‌درمانی سلطانیه مسئله ای فراتر از ملی است
مدیر اجرایی پروژه سلول‌درمانی سلطانیه اعتبار اولیه این پروژه را 100 میلیون دلار اعلام کرد و گفت: این اعتبار پیش‌بینی شده، منهای هزینه‌های جانبی است.

به گزارش  خبرگزاری رسا به نقل از  خبرگزاری فارس از زنجان، سهند فلاحی مدیر اجرایی پروژه سلول‌درمانی سلطانیه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی پروژه سلول‌درمانی سلطانیه در جمع خبرنگاران با ابراز امیدواری برای افتتاح این پروژه طی چهار سال آینده اظهار کرد: باید متذکر بشوم که اجرای این پروژه شهرستانی، استانی و حتی ملی هم نیست، بلکه فراتر از ملی است.

وی با تاکید بر بزرگ بودن پروژه با داشتن استانداردهای روز دنیا افزود: با تکمیل پروژه، این مرکز تبدیل به قطبی در علم سلول‌درمانی شده و مردم از آن بهره‌مند خواهند شد.

مدیر اجرایی پروژه سلول‌درمانی سلطانیه کشت سلولی، تزریق سلول، بیمارستان، دانشکده و مرکز تحقیقات، خوابگاه دانشجویی و خانه‌های سازمانی و هتل برای اطرافیان بیماران را از بخش‌های مرکز سلول‌درمانی اعلام کرد.

فلاحی با تقدیر از خبرگزاری فارس برای پیگیری مسائل مربوط به این پروژه و با بیان اینکه رسانه در مورد این پروژه به وظایف خود عمل کرده است، ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده و در مرحله خاک‌برداری قرار دارد.

وی اعتبار اولیه این پروژه را 100 میلیون دلار اعلام کرد و گفت: این اعتبار پیش‌بینی شده، منهای هزینه‌های جانبی است.

مدیر اجرایی پروژه سلول‌درمانی سلطانیه ادامه داد: مرکز سلول‌درمانی سلطانیه، یکی از پروژه‌های بزرگ حوزه بهداشت و درمان است.

انتهای پیام/73004/س

ارسال نظرات