۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۷۱۹۱۰۷
معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری طرح جزء خوانی قرآن کریم در لرستان

برگزاری طرح جزء خوانی قرآن کریم در لرستان
عزیزی از برگزاری طرح جزء خوانی قرآن کریم به نیابت از ۵۵ شهید طلبه و روحانی لرستان به همت حوزه علمیه خواهران این استان خبر داد.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: طرح جزءخوانی قرآن کریم به نیابت از ۵۵ شهید طلبه و روحانی لرستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه این طرح به همت حوزه علمیه خواهران لرستان اجرا می‌شود، افزود: خواهران علاقمند به شرکت در این طرح می‌توانند از امروز جزءهای تلاوت شده را به نیابت از ۵۵ شهید طلبه و روحانی لرستان به شماره تلفن همراه ۰۹۱۶۰۱۹۷۹۸۱ ارسال کنند.

وی بیان کرد: برگزاری دوره های جزء خوانی قرآن فرصتی برای تبیین و ترویج ارزش ها در جامعه و ارتقای فرهنگ دینی در جامعه است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: برگزاری این دوره های قرآنی در تقویت انس بیشتر نسل نو با قرآن و تحکیم آموزه های دینی مؤثر است.

عزیزی به فعالیت تبلیغی خواهران طلبه در مراسم پیاده روی اربعین اشاره کرد و عنوان داشت: در همایش پیاده روی اربعین حسینی بیش از ۵۰ خواهر مبلغ فعالیت دارند.

عزیزی بیان کرد: خواهران مبلغ در طول مسیر به همراه خانواده خود به زائران مشاوره‌های دینی و شرعی را ارائه خواهند داد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات