۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۷۱۹۱۴۵

سه مصدوم در سانحه رانندگی برای یک خودرو در جاده بصره

سه مصدوم در سانحه رانندگی برای یک خودرو در جاده بصره
دبیر ستاد اربعین و رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: سه مصدوم سانحه رانندگی برای یک خودرو در جاده بصره، از مرز شلمچه به خرمشهر منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری تسنیم از  اهواز ،   به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی آبادان دکتر سید نادر نقیبی روز جمعه بیان کرد: پس از تماس ساعت 12.37 دقیقه امروز با مرکز پست فرماندهی حادثهICP مستقر در مرز شلمچه در خصوص وقوع سانحه رانندگی برای یک دستگاه خودروی ون در جاده بصره به طرف شهرهای مقدس عراق، مقدمات تحویل حادثه دیدگان در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: با هماهنگی پست فرماندهی حادثه ICP سه دستگاه آمبولانس از نزدیک‌ترین پایگاه‌های سیار اورژانس 115 مستقر در شلمچه به نقطه صفر مرزی اعزام و مصدومان از طرف عراقی تحویل گرفته شدند.

وی اضافه کرد: پس از رسیدن کدهای اورژانس و تحویل مصدومان از تکنسین‌های عراقی، اقدامات تریاژ  و امداد بر بالین تمام مصدومان انجام و ضمن دریافت خدمات درمانی در نقطه صفر مرزی، توسط تکنسین‌های آمبولانس‌های اورژانس 115 به بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان خرمشهر برای ادامه درمان منتقل شدند.

این سومین حادثه در 24 ساعت گذشته برای زائران اربعین حسینی در عراق است که مصدومان آن به شلمچه منتقل می‌شوند.پایانه مرزی شلمچه در 15 کیلومتری غرب خرمشهر و 20 کیلومتری بصره عراق قرار دارد.مرزهای شلمچه و چذابه 2 گذرگاه تردد زائران اربعین حسینی در خوزستان هستند.

انتهای پیام/735/ن

ارسال نظرات