۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۷۱۹۲۵۵
حجت الاسلام انصاری مطرح کرد؛

برپایی نمایشگاه واقعه نگاری اربعین در حرم مطهر بانوی کرامت

برپایی نمایشگاه واقعه نگاری اربعین در حرم مطهر بانوی کرامت
حجت الاسلام انصاری از برپایی نمایشگاه واقعه نگاری اربعین از ۱۷ تا ۲۶ شهریورماه خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در حرم مطهر بانوی کرامت میزبان زائران است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا انصاری اظهار کرد: واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی نمایشگاه واقعه نگاری اربعین را در این آستان مقدس برپا کرده است.

وی افزود: این نمایشگاه حاوی تصاویر منتخب از پیاده روی زائران اربعین در مسیر نجف تا کربلا با موضوعات پذیرایی از زائران و عزاداری کودکان و عکس نوشت با موضوعات بیوگرافی اربعین، بیان فضایل امام حسین علیه السلام و زیارت ایشان و بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با عزاداری امام حسین علیه السلام است.

مسؤول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: همچنین در این نمایشگاه ماکت ضریح امام حسین علیه السلام نیز قرار داده شده و در کنار آن ایستگاه صلواتی و غرفه واقعیت مجازی در دو بخش خواهران و برادران نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از ۱۷ شهریور آغاز به کار کرده و تا ۲۶ شهریورماه هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در ضلع جنوبی صحن پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله پذیرای زائران حرم بانوی کرامت خواهد بود.

ارسال نظرات