۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۱۹۳۱۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی برگزار می شود

مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی برگزار می شود
حجت الاسلام قدرتی از برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی خبر داد و گفت: این مراسم در شهرهای مختلف استان و مسیرهای از پیش تعیین شده برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدی قدرتی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، به برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و بیان داشت: این مراسم در روز اربعین حسینی برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: این مراسم از حرم امامزاده زید بن علی(ع) تا امامزاده عبدالله(ع) خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی به حضور مردم در برگزاری مراسم پیاده روی اربعین اشاره کرد و عنوان داشت: مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در همه شهرستان های لرستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مهدوی یادآور شد: راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهرستان بروجرد از بقعه امامزاده قاسم(ع) تا امامزاده جعفر(ع) برگزار خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: این مراسم در دیگر شهرستان‌ها که امامزاده ای در سطح شهر ندارند از گلزار شهدا تا مقبره شهدای گمنام برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: همزمان با برگزاری این پویش، موکب‌های مردمی مستقر در طول مسیر پذیرای شرکت‌کنندگان هستند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات