۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۷۱۹۲۲۵
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

پویش مجازی عکس و فیلم عاشورایی ویژه طلاب برگزار می شود

پویش مجازی عکس و فیلم عاشورایی ویژه طلاب برگزار می شود
عزیزی از برگزاری پویش مجازی عکس و فیلم عاشورایی ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران استان خبر داد و گفت: این پویش به همت مرکز خدمات حوزه برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: به مناسبت  ایام اربعین حسینی پویش مجازی عکس و فیلم عاشورایی ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران استان به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: طلاب می توانند عکس و فیلم عاشورایی را به عناوین پرچم عزاداری، مراسم عزاداری وروضه خانگی و مراسم پیاده روی ارسال نمایند.

وی عنوان کرد: علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این پویش فیلم یا تصاویر فرزندان خود (همراه کد خدمات با نام ونام خانوادگی فرزند) را در کنار پرچم عزاداری امام حسین(ع)، مراسم عزادادی خانگی و یا مراسم پیاده روی اربعین حسینی ارسال کنند.

عزیزی بیان کرد: ساخت کلیپ کوتاه با موضوع اربعین حسینی(شعر، روضه، تعزیه و...) با حضور فرزندان خود از دیگر موضوعاتی است که طلاب در این پویش می توانند ارسال کنند.

وی مهلت ارسال آثار را تا ۶ مهرماه عنوان کرد و گفت: طلاب آثار را به آدرس @admin_lorestan ارسال نمایند و به آثار برگزیده جوایزی به قید قرعه اهدا خواهد شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات