۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۷۱۹۳۷۱
آیت الله سبحانی:

بانک‌ها باید امانت دار مردم باشند

بانک‌ها باید امانت دار مردم باشند
آیت الله سبحانی در دیدار معاون اقتصادی رئیس جمهور بر ضرورت به کارگیری نیروهای متخصص با ایمان در دستگاه های اداری گفت: اگر مشکلات تولید حل شود، معیشت به سامان می رسد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سبحانی ظهر امروز در دیدار معاون اقتصادی رئیس جمهور با دعا برای موفقیت روزافزون دولت در راستای خدمت رسانی به مردم، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال کم کردن نیروی مولد و کاهش تولید در کشور بوده اند و دولت برای مقابله با این جریان باید برنامه ریزی جدی کند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم توجه ویژه ای به رونق تولید و مسائل معیشتی مردم دارند که همه باید برای تحقق این هدف به دولت کمک کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای توجه به تولید و صنعت در کشور گفت: اگر مشکلات بخش تولید حل شود وضعیت معیشت و تورم در کشور به سامان می رسد.

حضرت آیت الله سبحانی بر ضرورت توجه به تحول در نظام اداری کشور تاکید کرد و افزود: باید نیروهای متعهد و متخصص در بدنه ادارات، وزارتخانه ها و همچنین تمام دستگاه های حکومتی به کار گرفته شوند که دغدغه اصلی آنان حل مشکلات مردم و افزایش اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

حضرت آیت الله سبحانی ضعف های سیستم بانکی و لزوم اصلاح هرچه سریعتر نظام بانکی کشور و تحقق بانکداری اسلامی را خاطرنشان کرد و ادامه داد: پرتکرار ترین موارد در استفتائاتی که به دفتر می رسد، مسائل مردم با بانک ها است که ملک را مصادره می کنند و سود در سود می گیرند.

وی در ادامه اضافه کرد: نظام بانکی برای مردم مشکلاتی به وجود آورده است که باید پس از اصلاح نظام سود و بهره در ساختار بانکی کشور بانکداران به عنوان امانتداران مردم باشند.

ارسال نظرات