۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۷۱۹۴۶۳
مقتدا صدر :

این جمعهای میلیونی، قلبهای مؤمنین را شاد کرد و دشمنان را به خشم آورد

این جمعهای میلیونی، قلبهای مؤمنین را شاد کرد و دشمنان را به خشم آورد
رهبر جریان صدر با اشاره به نقش مراسم اربعین در خشمگین کردن دشمنان اسلام، گفت که در این مراسم، فرهنگ مخالف و دشمن با اهل بیت (علیهم السلام) نابود شد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید مقتدی الصدر بعد از ظهر امروز شنبه، به مناسبت برگزاری موفق زیارت اربعین، از نیروهای امنیتی و موکبهای حسینی که همه تلاش خود را برای خدمت به زائران به کار بستند، قدردانی کرد.

الصدر با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت، این جمعهای میلیونی، قلبهای مؤمنین را شاد کرد و دشمنان را به خشم آورد.

وی با بیان اینکه این مراسم، نتایج مثبتی در پی داشته است، گفت که اربعین، مظلومیت امام حسین (ع) را ثابت کرد و یاد و نام اهل بیت (ع) زنده شد و این مسئله، مطلوب و مقصود است.

رهبر جریان صدر با اشاره به اینکه عراق، مناره جهاد، پایتخت مذهب و قبله امام معصوم (ع) است، تصریح کرد، در این زیارت، فرهنگ مخالف و دشمن با اهل بیت (علیهم السلام) نابود شد؛ زیرا با وجود رسانه، ترور و اموالشان، دوستداران حق و حقیقت رو به افزایش هستند.

الصدر ضمن انتقاد از عدم رعایت مطلوب نظافت از سوی محبان اهل بیت (علیهم السلام) خاطر نشان کرد، نباید از انقلاب امام حسین (ع) و اهداف آن که به خاطر خروج کرد، دور شد که مهمترین آن، اصلاح و مبارزه با فساد است.

وی در پایان از اهانت به برخی از زائران خارجی «به ویژه برادران ایرانی» عذرخواهی کرد، تأکید کرد: این اخلاق ما نیست و آن چیزی نیست که اهل بیت به ما آموختند. در پایان از خداوند می‌خواهم که ما را از این زیارت حسینی و فیوضات سید الشهداء (ع) محروم نکند.

پایان پیام/م

ارسال نظرات