۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۷۱۹۴۶۴
وزیر کشور:

باید برای کاهش تصادفات تمهیداتی اندیشیده شود

باید برای کاهش تصادفات تمهیداتی اندیشیده شود
وزیر کشور با اشاره به به اینکه مواکب در اربعین امسال با بیشترین ظرفیت پای کار بودند، گفت: پذیرایی از زوار در پایانه مرزی مهران تا ۲۸ صفر ادامه دارد و مواکب تا این تاریخ فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری فارس از ایلام، احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز در نشست ستاد اربعین استان ایلام در شهرستان مهران گفت: کارها و اقدامات بسیار ارزشمندی در اربعین امسال انجام شد و مواکب با بیشترین ظرفیت پای کار بودند و همه دستگاه نطامی، امنیتی و مرزبانی بیشترین تلاش را داشته اند.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در کنگره بزرگ اربعین افزود: صدا و سیما و رسانه‌ها همچون گذشته نقش خود را به خوبی ایفا کردند و در این راستا از آن‌ها قدردانی می کنیم.

وزیر کشور با اشاره به تصادفات جاده‌ای که در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ داده بیان کرد: باید برای کاهش تصادفات تمهیداتی اندیشیده شود.

وحیدی به نقش رسانه ها در این باره اشاره کرد و گفت: رسانه ها اعلام کنند که رانندگان و زواری که با ماشین شخصی به مرزها آمده باید برای بازگشت استراحت کافی داشته باشند. 

وی افزود: از تمامی وزارت خانه ها به ویژه وزیر نیرو که در تامین برق و آب در اربعین کمک کردند و وزارت راه که بسیار خوب عمل کردند قدر دانی می‌کنم. 

وزیر کشور تصریح کرد: پذیرایی از زوار در پایانه مرزی مهران تا ۲۸ صفر ادامه دارد و مواکب تا این تاریخ فعالیت دارند. 

وحیدی در پایان گفت: تا کنون مشکل خاصی در اربعین نداشته ایم که نتیجه کار جمعی و تلاش شبانه روزی استاندار ایلام و مجموعه های دخیل در اربعین است.

انتهای پیام 

ارسال نظرات