۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۷۱۹۵۵۹
تازه‌ترین شماره نشریه دیده‌بان اندیشه؛

برابری یا تشابه؛ در جریان‌شناسی عدالت‌خواهی

برابری یا تشابه؛ در جریان‌شناسی عدالت‌خواهی
تازه‌ترین شماره نشریه دیده‌بان اندیشه به همت موسسه شناخت منتشر شد، «برابری یا تشابه؛ در جریان‌شناسی عدالت‌خواهی» عنوانی است که بر این شماره از نشریه قرار داده شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، تازه‌ترین شماره نشریه دیده‌بان اندیشه به همت موسسه فرهنگی رسانه‌ای شناخت منتشر شد، «برابری یا تشابه؛ در جریان‌شناسی عدالت‌خواهی» عنوانی است که بر این شماره از نشریه قرار داده شده است.

شماره چهل نشریه دیده‌بان اندیشه به بررسی رویکرد جریانات اندیشه‌ای نسبت به عدالت و عدالت‌خواهی، بررسی تمایز عدالت‌خواهان در توجه به ساحات سه‌گانه برابری، تبیین رابطه آزادی و عدالت و تقدم یکی از آنها در فلسفه و نقد عدم توجه همزمان به دو گونه عدالت واقعی و ادراکی اختصاص دارد.

لازم به ذکر است محمدحسن فرج نژاد، مدیر مسؤول و سید محمدمهدی شرف الدین، سردبیر نشریه دیده‌بان اندیشه هستند. نشریه دیده‌بان اندیشه از سال 1399 تلاش کرده است تا برونداد تقابل‌های اندیشه‌ای در فضای مجازی را به‌صورت تحلیلی بازتاب بدهد و با استفاده از ظرفیت آن در عملیاتی سازی مفاهیم بنیادی، تغییر باورها و افکار ذهن را رصد نماید. 

برابری یا تشابه؛ در جریان‌شناسی عدالت‌خواهی

نشریه دیده‌بان اندیشه گزارشی از تولیدات اندیشه‌ای موجود در فضای رسانه‌ای و علمی کشور است که مهم‌ترین محورهای مورد نیاز پژوهش از دل آن استخراج می‌گردد. نشریه مذکور محفلی برای تبادل اندیشه‌ها است که با دعوت از همه اساتید، نخبگان و مخاطبین می‌کوشد با ارائه مباحث و دیدگاه‌های مختلف نشریه‌ای غنی در اختیار مخاطبان بگذارد. 

شایان ذکر است نشریه حاضر به ضمیمه یادبودی از استاد رسانه‌ پژوه محمدحسین فرج نژاد است. گفتنی است محمدحسین فرج نژاد سال گذشته حین بازگشت از مراسم دعای عرفه به همراه خانواده در تصادفی به رحمت ایزدی پیوستند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت نسخه الکترونیکی این شماره از نشریه روی اینجا کلیک کنید.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات