۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۷۱۹۷۵۹

شرط رئیس‌جمهور برای سفر دوم استانی تحقق مصوبات سفر اول است

شرط رئیس‌جمهور برای سفر دوم استانی تحقق مصوبات سفر اول است
معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه شرط رئیس‌جمهور برای سفر دوم استانی تحقق مصوبات سفر اول است، گفت: سال گذشته برای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور شاهد تخصیص بیش از ۱۲۰ درصدی منابع عمومی بودیم.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، سید صولت مرتضوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تحقق و اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان‌ها پیگیری بسیار زیادی صورت گرفته و در تلاش هستیم که این روند تسریع شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور اضافه کرد: در راستای نظارت میدانی بر اجرای دستورات رئیس جمهور و بررسی روند اجرای مصوبات سفر اول به استان بوشهر امروز بازدیدهایی را از روند اجرای پروژه‌های در استان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در سال گذشته برای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور شاهد تخصیص بیش از ۱۲۰ درصدی منابع عمومی بودیم که امسال نیز بخشی از اعتبارات پرداخت شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اختصاص منابع مالی اجرای طرح راه آهن بوشهر به شیراز از محل تهاتر نفت بیان کرد: تلاش می‌شود که طرح راه آهن وارد بخش جدیدی شود و در بازه زمانی تعریف شده به بهره برداری برسد.

مرتضوی اعلام داشت: شرط رئیس جمهور این است که انجام سفر دوم مستلزم تحقق مصوبات سفر اول است و ما در این بازدیدهای میدانی مشکلات فراروی اجرای طرح‌ها را برطرف و منابع مالی لازم را تأمین می‌کنیم.

پایان پیام/ ت 9

ارسال نظرات