۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۷۱۹۷۶۶

روند اجرایی ساخت 186 هزار و 96 واحد مسکن روستایی سرعت بیشتری می‌گیرد

روند اجرایی ساخت 186 هزار و 96 واحد مسکن روستایی سرعت بیشتری می‌گیرد
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ساخت 186 هزار و 96 واحد مسکن روستایی و 90 هزار 715 واحد مسکن شهری در سطح کشور توسط این نهاد در حال انجام است که روند اجرایی آن روز به روز سرعت بیشتری می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، اکبر نیکزاد صبح امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری گفت: در سطح کشور ساخت ۱۸۶ هزار و ۹۶ واحد مسکن روستایی و ۹۰ هزار ۷۱۵ واحد مسکن شهری توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است که روند اجرایی آن روز به روز شدت بیشتری می‌گیرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: همچنین عملیات طراحی ۴۰ تا ۵۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در حال انجام اما هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده است.

وی افزود: ساخت سالانه یک میلیون مسکن طرح سنگینی است اما تمام تلاش‌ها برای اجرای آن صورت می‌گیرد و هر هفته جلسه‌ای با حضور ریاست‌جمهوری و یا معاون اول ایشان جهت رسیدگی به طرح نهضت مسکن ملی در استان‌ها برگزار می‌شود.

نیکزاد با اشاره به بازسازی مناطق سیل‌زده، اضافه کرد: مردم در بیشتر مناطق مایل هستند که خودشان کار را انجام دهند از این رو از فردا یک تن‌خواه در اختیار استان قرار می‌گیرد تا مبلغی بلاعوض در اختیار مردم قرار گیرد و کار بازسازی شروع شود.

پایان پیام/68024

ارسال نظرات