۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۷۱۹۹۸۶
حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد خطاب به حامیان حوادث اخیر:

چرا بر کشته شدگان نیروی انتظامی و مردم عادی دل نمی سوزانید

چرا بر کشته شدگان نیروی انتظامی و مردم عادی دل نمی سوزانید
استاد حوزه علمیه گفت: چرا بر کشته شدگان نیروی انتظامی و مردم عادی دل نمی سوزانند، مگر نه این بود که ادعای دلسوزی برای کشته شدن یک انسان را فریاد می کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد استاد حوزه علمیه قم امروز در سخنرانی دفتر قم مقام معظم رهبری با اشاره به حوادث اخیر گفت: مسائلی که این روزها به تحریک دشمنان اتفاق افتاده برای تحت الشعاع قراردادن حرکت میلیونی اربعین است.

وی با بیان اینکه هرگاه دشمنان عظمتی از اسلام مشاهده کنند دست به توطئه می برند، ابراز کرد: چرا بر کشته شدگان نیروی انتظامی و مردم عادی دل نمی سوزانند، مگر نه این بود که ادعای دلسوزی برای کشته شدن یک انسان را فریاد می کردند.

استاد حوزه علمیه با تصریح اینکه اسلام در طول تاریخ چنین روزها و سنگ اندازی هایی را به خود دیده است، خاطرنشان کرد: قرآن می فرماید از ابتدای خلقت برای هر نبی دشمنی بوده و باطل همیشه طرفدارانی داشته است اما اسلام به بیان قرآن بر تمام ادیان پیشی دارد و خدا و مومنان حافظ آن هستند.

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد با بیان اینکه اگرچه آشوبگران خساراتی را به جان و مال مردم و بیت المال وارد می کنند، اذعان کرد: ملت بصیر و ولایت مدار ایران نسبت به این بی حرمتی ها بی تفاوت نخواهند بود.

وی افزود: مردم ما نمی توانند نظاره گر باشند عده ای آشوبگر برای رسیدن به مطامعشان امنیت را از بین ببرند و امروز در راهپیمایی خود ایستادگی در برابر آشوبگران را اثبات و مشت محکمی بردهان آنها زدند.

این استاد حوزوی امنیت را نعمتی مهم برشمرد و ابراز کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد اما دولت نمی تواند معجزه کند باید صبور بود و دولت نیز با تدبیر و پشتکار مشکلات را برطرف کند.

وی در پایان حوادث اخیر را نمونه ای از دسیسه های دشمنان نظام دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب تحمل دیدن پیشرفت انقلاب اسلامی را ندارند و هر روز برای کشور ما نقشه و توطئه دارند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
یک فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
احسنت
0
0
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
تو کشور های دیگه مثل آدم با تابلو اعتراض میکنن اینجا ی مشت وحشی و ارازل اوباش ریختن بیرون همه چیز رو هم تخریب میکنن. بسیج و سپاه باید برخورد قویتری انجام بدن
2
0