۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۷۲۰۱۰۳
فرمانده قرارگاه شهید کاظمی سپاه پاسداران:

«حزب کومله» در طول جنگ تحمیلی علیه ملت ایران جنایت های فراوانی مرتکب شد

«حزب کومله» در طول جنگ تحمیلی علیه ملت ایران جنایت های فراوانی مرتکب شد
کرمانشاه ـ سردار آسیابانی گفت: حزب کومله که امروز ادعای خونخواهی دارد در طول جنگ تحمیلی در کنار صدام و دیگر گروه های تروریستی علیه این ملت جنایت های فراوانی مرتکب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار کورش آسیابانی امروز در گردهمایی روحانیون و طلاب بسیجی اهل سنت کرمانشاه که به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت مرکز اسلامی استان در قرارگاه شهید کاظمی برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: خیلی از شماها در ایام دفاع مقدس حضور داشتید و می دانید که چه سختی هایی را تحمل کردیم تا درخت این انقلاب را آبیاری کنیم.

فرمانده قرارگاه شهید کاظمی گفت: بی گمان امروز حوادثی که در کشور روی می دهد در کنارش برنامه ریزی صهیونیست ها و آمریکایی هاست و افرادی که به داخل خیابان ها می آیند به نوعی پیاده نظام دشمنان اسلام و انقلاب هستند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس در ادامه با اشاره به وجوب حجاب در دین مبین اسلام، عنوان داشت: حجاب در اسلام امری واجب است و آن کسی که روسری خودش را آتش می زند و موی سر خود را در میان اغتشاشگران می تراشد، آیا می توان وی را مسلمان و پیرو کتاب قرآن دانست؟!

سردار آسیابانی گفت: شما می دانید که حزب کومله که امروز ادعای خونخواهی دارد در طول جنگ تحمیلی در کنار صدام و دیگر گروه های تروریستی علیه این ملت چه جنایت ها که نکردند.

فرمانده قرارگاه شهید کاظمی با اشاره به این در پشت اغتشاشات اخیر در کشور صهیونیست ها، منافقین، کومله، دموکرات ها و... حضور داشته اند، افزود: از ماموستا درخواست داریم که درباره حجاب روشنگری کنید و عنوان کنید که حجاب در اسلام و مذهب شیعه و سنی امری واجب و دینی است.

وی با تاکید بر اینکه اغتشاش های اخیر توطئه دشمنان این نظام علیه ملت و انقلاب اسلامی ایران است، خطاب به ماموستایان و ائمه جمعه اهل سنت اورامانات، گفت: در خطبه های نماز جمعه حقایق را بگویید لذا اگر یک امام جمعه نتواند حق را بگوید فاقد ارزش است.

سردار آسیابانی در پایان سخنان خود تاکید کرد: خوشبختانه حرکت شما ماموستایان در منطقه اورامانات در مقابله با اغتشاشات بسیار خوب و اثرگذار بوده است و نباید اجازه دهید که دشمنان و صهیونیست ها توطئه چینی کنند./1400/

ارسال نظرات