۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۷۲۰۱۲۳
حزب الله:

همه توطئه ها علیه مقاومت شکست خواهد خورد

همه توطئه ها علیه مقاومت شکست خواهد خورد
دعموش نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: همه توطئه ها، خواب و خیال ها و اقدامات خصمانه علیه مقاومت شکست خواهد خورد.

به گزارش سرویس بین ‌الملل خبرگزاری رسا، شیخ علی دعموش روز یکشنبه در آیین تجلیل از علامه سید جعفر مرتضی عاملی در شهرک عیتا الجبل افزود: مقاومت هم اکنون برغم همه فشارها و چالش ها در اوج قدرت و حضور خود قرار دارد و با همه اقدامات آمریکا، اسرائیل، عربستان و مزدوران آن ها در داخل برای تضعیف خود مقابله می کند.

وی اضافه کرد: مقاومت با وجود همه دشمنی ها، در قلب ملت خود و صحنه لبنان و منطقه و خط مقدم باقی خواهد ماند.

دعموش گفت: لبنانی های شریف و وفادار از مقاومت حمایت می کنند و هرچه فشارها و چالش ها افزایش یابد بازهم دست از دفاع از اهداف و سلاح مقاومت برنمی دارند زیرا آن ها اخلاص مقاومت در راه اهداف کشور را دیده اند و پیروزی ها و دستاوردهای آن را به یاد دارند.

وی تصریح کرد: لبنان با بدترین بحران اقتصادی در طول تاریخ خود روبرو است و تنها راه برون رفت و نجات از این بحران، بازپس گیری منابع و ثروت های دریایی و تلاش برای یافتن راه حل های واقعی و بنای اقتصاد مستقل با تکیه بر خود و بدون چشمداشت به خارج است.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به جان باختن دها شهروند لبنانی در حادثه غرق شدن شناور حامل مهاجران در سواحل سوریه گفت: مسئول این دردها و رنج ها آمریکا و مزدوران و هم پیمان های آن هستند که لبنان را به این مرحله از فقر و گرسنگی رسانده اند و دروازه های کمک به روی لبنان را بسته و کشور را در باتلاق فساد غرق کرده اند.

دعموش افزود: آن ها لبنان را محاصره کرده و از طریق برخی مسئولین، در مسیر راه حل های واقعی سنگ اندازی می کنند و بر مسئولان فشار وارد می کنند تا گام هایی واقعی در راستای کشور برندارند و با پیشنهادهای جدی برخی کشورهای دوست برای برون رفت کشور از بحران مخالفت کنند.

وی از موضع برخی لبنانی ها در همراهی با آمریکا و اسرائیل مانند آنچه درباره پیشنهادهای جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد، ابراز تاسف کرد.

ارسال نظرات