۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۷۲۰۲۸۴
استاد حوزه و دانشگاه:

اغتشاشگران مزدوران خارجی هستند

اغتشاشگران مزدوران خارجی هستند
اصفهان - حجت الاسلام صابری اراکی گفت: آن‌هایی که اموال عمومی را تخریب کردند و آتش زدند و نیرو‌های انتظامی و بسیجی را به شهادت رساندند مزدوران خارجی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدحسین صابری اراکی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم عزاداری شهادت امام رضا (ع) هیات علی ابن موسی الرضا(ع) مسجد الرضا بلوار امام رضا (ع) کاشان، گفت: اغتشاشات اخیر توسط تعدادی از مزدوران داخلی و خارجی و وطن فروش و سرسپردگان به استکبار و استعمار رقم خورد.

وی افزود: اغتشاشات اخیر با حضور و خروش و قیام و مشت‌های گره کرده مردم همیشه در صحنه ایران با شکست روبرو شد.

حجت الاسلام صابری اراکی گفت: برخی آتش زدن قرآن و مسجد و خیمه عزای امام حسین(ع) توسط اغتشاشگران را حمایت کردند و ماهیت درونی خود را منصه ظهور رسانیدند.

وی ادامه داد: اغتشاشگران در قیطریه تهران وارد مسجد شدند و درب و شیشه مسجد را شکستند و با چاقو و قمه بالای منبر رفته و خطیب مجلس عزای امام حسین(ع) را مجروح کردند، اما هنگامی که قصد آتش زدن قرآن در قفسه‌های مسجد را داشتند با حضور نیرو‌های بسیجی و انتظامی و مردم دستگیر شدند.

استاد و حوزه و دانشگاه گفت: جوانان ما مراقب باشند فریب اغتشاشگرانی را که خیمه گاه امام حسین(ع) و قرآن و پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران را آتش زدند و خادم خیمه گاه را به شهادت رسانیدند نخورده و آن‌ها همراهی نکنند.

به گفته وی آن‌هایی که اموال عمومی را تخریب کردند و آتش زدند و نیرو‌های انتظامی و بسیجی را به شهادت رساندند، مزدوران خارجی هستند که از مردم و با مردم نیستند و با اصل اسلام و نظام مخالف هستند.

حجت الاسلام صابری اراکی ادامه داد: آن‌هایی که در اختشاشات اخیر دست داشتند و دست شان به خون مردم ایران آلوده شد به دنبال آزاد شدن منکرات در جامعه  و ایجاد قانون جنگل در کشور بودند.

وی با اشاره به اینکه آیا آنهایی که قرآن را آتش زدند در خانه قرآن نداشتند و یا آن‌هایی که چادر از سر بانونی محجبه در کشور اسلامی برداشتند ناموس آن‌ها حجاب نداشت، ابراز داشت: این افراد زمانی که دستگیر می‌شوند اظهار ندامت می‌کنند و معتقدند فریب خورده اند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: بانوان بدحجاب و بی حجاب نقطه مقابل بانوان محجبه، مسجدی‌ها و غیر مسجدی‌ها در تقابل با یکدیگر و انقلابی‌ها و ضد انقلابی در مبارزه با یکدیگرهستند.

به گفته وی مسؤولان رشوه خوار در نظام اسلامی به دلیل اینکه نیت آن‌ها دست درازی به بیت المال است و مسؤولان متدیین نظام با آن‌ها مخالف هستند به همین دلیل از مسؤولان متدیین متنفر هستند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
تبریک حلول ماه ربیع
0
0