۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۷۲۰۴۵۵
امام جمعه شهرستان گیلانغرب:

تجمعات اخیر در کشور با ورود لیدرها و عناصر دشمن به اغتشاش تبدیل شد

تجمعات اخیر در کشور با ورود لیدرها و عناصر دشمن به اغتشاش تبدیل شد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: تجمعاتی که در کشور در روزهای اخیر به وقوع پیوست با ورود لیدرها و عناصر دشمن به اغتشاش تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب در خطبه های این هفته نماز جمعه گیلانغرب اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سال 57 را نمی توان تنها منحصر به تغییر حکومت دانست بلکه این خود رویدادی در مسیر پیاده کردن اصول و دستورات قرآن کریم بود.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب گفت: تجمعاتی که در کشور در روزهای اخیر به وقوع پیوست با ورود لیدرها و عناصر دشمن به اغتشاش تبدیل شد که صدمات و خسارت هایی به دنبال خود داشت.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: لیدرها که از سوی دشمنان و سرویس های جاسوسی بیگانگان حمایت مالی و... می شدند در روزهای اغتشاشات باعث شدند که تعدادی از حافظان امنیت در کشور به شهادت برسند که این یک جنایت جنگی است.

حجت الاسلام جوادی نسب گفت: دشمن گمان می کرد که این اغتشاشات می تواند به این نظام ضربه بزند ولی بازهم دیدیم که تیر دشمن به سنگ خورد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند «در برابر سلاح‌های دشمن سلاح تهیه کنید و در مقابل دشمن بایستید و در مقابل اقدامات دشمن اقدام متقابل انجام دهید».

امام جمعه شهرستان گیلانغرب با اشاره به اینکه هرگونه تجاوز به مرزهای ایران اسلامی با پاسخی سخت روبرو خواهد شد، خاطرنشان کرد: نیروی همیشه در صحنه سپاه با توان موشکی و پهپادی که دارد مقر تروریست ها در شمال عراق را منهدم کرد و این یک پیام برای دشمنان این مرز و بوم بود.

حجت الاسلام فاطمی نسب در پایان سخنان خود افزود: فضای مجازی می تواند برای نسل نوجوان و نونهال ما بسیار خطرناک باشد، بنابراین باید نظارت خانواده ها در این حوزه بسیار بیشتر گذشته باشد./1400/

ارسال نظرات