۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۷۲۰۵۷۸
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با رسا تأکید کرد؛

لزوم برخورد قاطع دستگاه قضا در برابر موضع گیری های چهره های معروف علیه نظام

لزوم برخورد قاطع دستگاه قضا در برابر موضع گیری های چهره های معروف علیه نظام
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام گفت: نباید افرادی که در این نظام چهره شدند علیه کشور مسائلی را به وجود بیاورند و باید دستگاه قضا قاطعانه با آنها برخورد کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، به تبیین اهداف دشمنان از ایجاد آشوب ها و فتنه ها در ایران پرداخت و گفت: این حوادث و اتفاقات برای انقلاب اسلامی مسأله تازه ای نیست، زیرا زمانی که حرکتی در راستای حرکت انبیای الهی صورت می گیرد باید پیروان این امر منتظر همان مسائلی باشند که تمام انبیا با آن مواجه بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام بیان کرد: تمام انبیای الهی با سنگ اندازی های مختلف، فتنه ها، حوادث و اغتشاشات در راستای حرکت الهی خود مواجهه بودند، همچنین در دوران چهل و سه انقلاب اسلامی با بدتر از اتفاقات اخیر همانند فتنه 88 که دشمنان کودتای مخلمی برای ایران طراحی کردند، مواجه بودیم.

نباید حوادث و اغتشاشات اخیر را بزرگ جلوه داد

وی با بیان اینکه نباید حوادث و اغتشاشات اخیر را بسیار بزرگ جلوه داد، تصریح کرد: پایه های نظام اسلامی مستحکم است و مردم ایران نیز همواره در صحنه دفاع از ارزش ها هستند و نظام اسلامی را ولی فقیه آگاه به زمان سکان داری می کنند و همچنین ظرفیت های بسیاری برای دفاع نظام اسلامی وجود دارد که هنوز شناخته نشده است.

امام جمعه شهرکرد هدف دشمنان از ایجاد اغتشاشات اخیر را مقابله و از بین بردن نظام اسلامی دانست و افزود: با همان دلایلی که فرعون می خواست حضرت موسی(ع) وجود نداشته باشد، نمرود می خواست حضرت ابراهیم(ع) نباشد و سفیانی ها می خواستند پیامبر اکرم(ص) نباشد، دشمنان نیز با همان دلایل می خواهند نظام اسلامی ایران از بین برود.

نظام اسلامی سیلی محکمی به استکبار جهانی زده است

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با اینکه نظام اسلامی سیلی محکمی به استکبار جهانی زده که هنوز متحیر مانده اند، ابراز داشت: طبیعی است که استکبار جهانی و دشمنان افرادی را داخل کشور تحریک می کنند تا این که یک سری آشوب ها و دردسرهایی را برای نظام اسلامی ایران ایجاد کنند.

وی بر ضرورت هوشیاری مردم ایران در برابر اغتشاشگران تأکید کرد و گفت: باید مسؤولان و دستگاه های اطلاعاتی کشور حوادث اخیر را به طور کامل رصد و اغتشاشگران را شناسایی کنند و همچنین باید به نیروهای انتظامی و نیروهای حاضر در صحنه قوت قلب داده شود که این نیروها احساس کنند نظام و مردم از آنها دفاع و پشتیبانی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با انتقاد از مواضع برخی شخصیت‌ها و هنرمندان در اغتشاشات اخیر، خاطر نشان کرد: این افراد در این نظام ارتزاق کردند تا اینکه میان مردم چهره و شناخته شدند اما به جای دفاع از نظام، آب به آسیاب دشمنان می ریزند.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید در برابر این گونه شخصیت ها و هنرمندان محکم ایستادگی کنند، افزود: برخی از این افراد غافل هستند یا اینکه دشمن می خواهد از اعتبار آنها برای تحریک مردم بهره ببرد، از این رو نباید افرادی که در این نظام چهره و معروف شدند علیه نظام و مردم مسائلی را به وجود بیاورند و باید دستگاه قضایی برخورد قاطع با آنها داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه مسیر نظام اسلامی محکم و استوار ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر جهاد تبیین تأکید داشتند بنابراین باید رسانه ها، ائمه جمعه و جماعات به جهاد تبیین بپردازند تا دشمنان نتوانند از جوانان در مسیر اهداف خود بهره ببرند./998/

میثم صدیقیان

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
واقعا باید برخورد بشه ولی بدون تبعیض ،برخورد اصلی بایدبا بامسببان وضع موجود که دولت قبلی هستند باید باشه نه جوانان ناآگاه ،اگر با کسانی که کشور را به این وضع فجیع کشاندند برخورد میشد این نمی شد که جوانان مابه همه چیزو همه کس بدبین باشند تنها راه برخورد باعوامل فاجعه بار وضع موجود باید باشه که الان فرصت خوبیه ودر نهایت کنترل سلبریتیها وامن کردن فضای مجازی از حضور دشمن...
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
اینستاگرام بلندگوی شیطان شده و در اغواگری، بیداد می کند. با تحلیل محتوای اینستاگرام مواردی چون خود محوری، خودنمایی، جلوه گری، مسخره کردن، هنجارشکنی، حریم شکنی، سطحی نگری، هرزه پروری، دروغ گویی، شایعه، شبهه افکنی، وقت گذرانی بی هدف، دنیاطلبی و... را می توان به وضوح دید. در واقع اینستاگرام تبلیغ گر منویات و اهداف شیطان شده است. این شجره خبیثه را از بیخ و بن قطع کنید.
0
0
مجتبی حسنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
کسی که از طرف منافقین و کوموله و ... مامور به تهدید نوامیس مردم، آتش زدن بانک ها و آمبولانس ها و حمله به مامورین انتظامی هست صد در صد باید برخورد مطمئن باشید که همه مردم راضی هستند و از هیج مجمع بین المللی هم نباید بترسیم اگر مجدد آزاد بشن بار دیگه هم این کار را تکرار می کنه و امنیت مردم عزیز ایران با هیچ چیز قابل معامله نیست
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
مسئولین تروبه خدا با سلبریتی ها برخورد کنید ترو بخدا به دادفضای مجازی بی درو پیکر برسید.از سروصداها نترسید.اینترنت رو ملی کنید..قانون سفت و سخت هم براش بذارید.به این سلبریتی های وطن فروش و دشمن اجازه جولان دادن تو این فضارو ندید.دشمن ما در عرصه نظامی توان مقابله بامارو نداره ولی رسانه و فضای مجازی ما تو مشتشه.بیدار شید
0
0