۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۷۲۰۵۹۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

هجمه به نظام اسلامی با بی حجابی حق الناس بزرگی است

هجمه به نظام اسلامی با بی حجابی حق الناس بزرگی است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: هجمه به نظام با بی حجابی حق الناس بزرگی است و کسانی که در این زمینه مقاله نوشتند دانسته و ندانسته با اصل نظام مخالفت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در نشست امامان جمعه استان اصفهان با تبریک ماه ربیع الاول و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گفت: ۱۲۴ هزار پیامبر مقدمه‌ای برای آمدن پیامبراکرم(ص) هستند.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام با پیامبراکرم(ص)، دوازده امام و امام عصر(عج) جهانی خواهد شد، افزود: امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می‌فرماید، انقلاب اسلامی آغاز حکومت الله بر جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی از امنیت و اقتصاد به عنوان دو رکن اصلی حکومت اسلامی در ایران نام برد و افزود: نیروی انتظامی و اطلاعات و سپاه و بسیج جایگاه ویژه ای در حکومت اسلامی ایران دارند.

به گفته وی اگر امروز با اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه و ارتش مخالف می‌شود برای این است که با حکومت دینی مخالف هستند.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ریشه کشف حجاب را مبارزه غرب و با اصل اسلام و نظام و حجاب دانسته اند، اظهار داشت: با تشکیل حکومت اسلامی فرهنگ دویست ساله غرب کن فیکون شد، چرا که حکومت اسلامی معتقد است بانوان با حجاب و عفاف می‌توانند به اوج علمی برسند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) می‌فرماید، بزرگترین ارزش زن به این است که نامحرم او را نبیند و او نیز نامحرم را نبیند، گفت: در حالی که دکتر سروش این موضوع را برای ۱۴۰۰ سال قبل می‌داند و برای بانوان امروز منسوخ شده می‌داند اما آیت الله جوادی آملی می‌فرماید، زن در نظام حکومت دینی باید به بالاترین تخصص‌ها برسد تا نیاز نباشد با مرد نامحرم روبرو شود.

به گفته وی مدارس ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان‌های دخترانه و دانشگاه‌ها و بزرگترین تخصص‌ها را بانوان باید اداره کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: اگر امروز برخی یا حکومت دینی مخالف هستند و خودرو نیروی انتظامی و مامور نیروی انتظامی را به آتش می‌کشند برای این است که نیروی انتظامی در حکومت دینی منویات رهبری را پیاده می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: هر چند بعد از جنگ تحمیلی باب شهادت بسته شد، اما برای برخی ارگان‌ها از جمله نیروی انتظامی که توان خود را برای مبارزه با خمر و میسر و دستگیری سارقان و قاچاقچیان به کار بسته است باب شهادت همچنان باز است و امروز حافظان امنیت در راه دفاع از امنیت کشور به شهادت می‌رسند.

وی با بیان اینکه امام راحل می‌فرماید حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران از حفظ جان امام معصوم بالاتر است، گفت: اهل بیت(ع) ثقل اصغر و قرآن و دین ثقل اکبر هستند و اهل بیت(ع) همه فدا می‌شوند تا قرآن و دین بماند.

به گفته وی امام حسین(ع) به شهادت رسید تا دین بماند، برای همین است که امام راحل می‌فرماید، حفظ نظام اسلامی از حفظ جان امام معصوم بالاتر است و نظام جمهوری اسلامی ایران و دین همان ثغل اکبر هستند.

وی یادآور شد: هنرمندان، بازیگران، سیاسیون، روحانیون و روشنفکرانی که برای مهسا امینی مقاله نوشتند دانسته و ندانسته با اصل نظام مخالفت و مقابله کردند و این گناه اجتماعی با استغفار بخشیده نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان، افزود: هجمه به نظام اسلامی با بی حجابی حق الناس بزرگی است که نه تنها باید پاسخگوی ۸۰ میلیون جمعت ایران باشند، بلکه در طول تاریخ باید پاسخگوی مومنان باشند.

به گفته وی امامان جمعه استان اصفهان با تبعیت از فرمانده معظم کل قوا و نایب امام زمان(عج) از نیروی انتظامی، پلیس، اطلاعات و سپاه مقتدر به دلیل سیلی بزرگی که در اقلیم کردستان زد تقدیر و قدردانی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین به لزوم آموزش و توانمندسازی معلمان دینی در آموزش و پرورش برای پاسخگویی به شبهات مطرح شده از سوی دانش آموزان تأکید کرد و افزود: با مطالعه کتب شهید مطهری می‌توان ۹۰ درصد از شبهات مطرح شده از سوی دانش آموزان را پاسخگو بود.

به گفته وی دین اسلام، دین غنی ای است اما برای پاسخ به سؤولات و شبهات نیاز به مطالعه دارد و دست معلمان دینی با مطالعه کتب شهید مطهری برای پاسخگویی به سؤلات و شبهات باز است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات