۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰
کد خبر: ۷۲۰۶۹۵

بیانیه مدرسه علمیه علوی قم در پی شهادت طلبه مدافع امنیت

بیانیه مدرسه علمیه علوی قم در پی شهادت طلبه مدافع امنیت
مدیر، اساتید و طلاب بسیجی مدرسه علمیه علوی قم در واکنش به شهادت طلبه بسیجی شهید مهدی زاهدلویی بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مدیر، اساتید و طلاب بسیجی مدرسه علمیه علوی قم در واکنش به شهادت طلبه بسیجی شهید مهدی زاهدلویی بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلُوا في‏ سَبيلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْياءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

خبرشهادت طلبه بسیجی مهدی زاهدلویی به دست منافقین و دشمنان ایران اسلامی در اغتشاشات اخیر، دل همه را به درد آورد و بار دیگر نشان داد که سربازان حضرت ولی عصر عجّل الله تعالی فرجه الشریف، علماوروحانیون حوزه های علمیه تا پای جان آماده دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی هستند و دوشادوش عموم مردم شریف ایران، از عزت، اقتدار و امنیت میهن خویش پشتیبانی می کنند.

بدون شک خون پاک این شهید عزیز و همه شهدا ماهیت ضد انسانی و پلید دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را که دستشان به خون فرزندان این سرزمین آلوده است، بیش از پیش برای هر اهل اندیشه ای آشکار و آنان را رسواتر از قبل ساخته است.

بدینوسیله، شهادت این طلبه سرافراز را به خانواده بزرگوار ایشان و عموم ملت مسلمان و انقلابی ایران و همچنین مدیریت ؛اساتیدوطلاب مدرسه علمیه امام باقر علیه السلام تبریک و تسلیت می گوئیم و از درگاه خداوند متعال، علو درجات این شهید عزیز را مسألت می نماییم و از آحاد ملت ایران می خواهیم که همچون همیشه، با بصیرت دشمن راشناخته وپاسدار قطره قطره خون این شهیدان والامقام باشند. والسلام

مدیریت، اساتید و طلاب بسیجی مدرسه علمیه علوی قم

ارسال نظرات