۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۷۲۰۸۴۴
با صدور بیانیه ای؛

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمانشاه اغتشاشات اخیر را محکوم کرد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمانشاه اغتشاشات اخیر را محکوم کرد
کرمانشاه ـ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمانشاه با انتشار بیانیه ای اغتشاشات اخیر در این استان و کشور را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمانشاه با صدور بیانیه ای اغتشاشات اخیر در کرمانشاه و کشور را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

هرساله اواخر شهریور و اوایل مهرماه، برای ملت ایران بیش از هر چیز یادآور هشت سال حماسه همراه با مظلومیت است. هشت سال حماسه ای که پس از قریب ۲ قرن، برای اولین بار اجازه نداد دشمن ملعون خارجی با هجوم به این ارض ملکوتی، بخشی از خاک ایران را تجزیه نماید و یا حاکم دست نشانده ای را بر سر کار بیاورد و این افتخار، نه تنها با یاری دیگران صورت نگرفت بلکه عملا ایران در آن هشت سال، جنگی جهانی را از سر گذراند و این افتخار تا ابد برای ملت ثبت گردید.

در روزهای گذشته ، شاهد اعتراض و تبدیل آن از سوی مشتی فریب خورده به اغتشاشاتی بودیم که چند روزی فضای کشور را تحت تاثیر قرار داد. هرچند برای ملتی که آن دفاع افتخارآمیز را پشت سرگذاشته است اینگونه اغتشاشات محلی از اعراب ندارد و گردی به دامان درخشان و پرتلالو امنیت آن نمی نشاند اما حاوی برخی پیام ها بود که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

شاید مهمترین پیام نقش آفرینی و اقتدار همراه با بردباری نهادهای حافظ امنیت است که شورای ائتلاف و احزاب و جمعیت های انقلابی استان، وظیفه خود می دانند از همگی آنان علی الخصوص فراجا و همه عزیزان مشغول در استان و همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با تنبیه برخی گروهک های تجزیه طلب قدری از آنچه استحقاقشان بود را پیش چشمشان آورد، تشکر نمایند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه و دیگر احزاب و جمعیت های انقلابی استان، ضمن محکوم کردن اغتشاشات و خرابکاری های چند روز گذشته که بیش از هر چیز با آتش بیاری معرکه توسط بیگانگان همراه بود وظیفه خود می داند ضمن تشکر دوباره از نهادهای مسوول در ایجاد امنیت، مطالبه خود را از نهادهای آموزشی و فرهنگی در خصوص تفکر و برنامه ریزی و اقدام موثر در پیشگیری از چنین وقایعی بعمل آورد.

این بیانیه توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه، حزب موتلفه اسلامی، جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، جبهه  مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، جبهه ایستادگی ایران اسلامی، جبهه پیروان خط امام و رهبری، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی و جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی صادر شده است/1400/

ارسال نظرات