۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۷۲۰۸۸۳
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

توطئه های بدخواهان در راستای تضعیف اقتدار جمهوری اسلامی است

توطئه های بدخواهان در راستای تضعیف اقتدار جمهوری اسلامی است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: این همه دشمنی علیه نظام ما نشان از اقتدار و صلابت این کشور است، اگر ایران مملکتی ضعیف بود این همه دشمنان نسبت به آن حساس نبودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده و پرسنل انتظامی استان کرمانشاه دیدار و گفت وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: تا زمانی که انسان وجود دارد حق و باطل نیز در مقابل همدیگر قرار دارند، لذا خوشا به حال کسی که به جبهه حق و پاکی تعلق دارد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: از زمانی که دستان مستکبرین از این کشور کوتاه شد، توطئه چینی آنان علیه این نظام اسلامی آغاز شد و آخرین نمونه این دشمنی آشوب های روزهای اخیر بود که دشمنان این مردم به راه انداختند.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود خطاب به آشوب گران خیابانی گفت: اما باید پرسید، کسانی که پرچم را آتش می زنند، به مقدسات و باورهای مردم اهانت می کنند، آیا می توانند حکومت داری کنند؟ آیا با دنباله روی کردن از برنامه های دشمنان و استکبار جهانی می توانید حکومت داری کنید؟

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: ملت ایران اعتماد خاصی به نیروی انتظامی دارد و این خود یک سرمایه بزرگ برای این نظام است و از سوی دیگر این اعتماد باعث قوت قلب برای پرسنل این سازمان خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه عنوان داشت: این همه دشمنی علیه نظام ما نشان از اقتدار و صلابت این کشور است، اگر ایران مملکتی ضعیف بود این همه دشمنان نسبت به آن حساس نبودند لذا توطئه های بدخواهان در راستای تضعیف اقتدار جمهوری اسلامی است.

آیت الله علما با اشاره به اهمیت جهان تبیین خاطرنشان کرد: ایران که روزگاری نوکر غربی ها و ابرقدرت ها بود امروز خود به یک ابرقدرت بزرگ مبدل شده است لذا همه وظیفه داریم که این مهم را برای نسل های جوان و نوجوان تبیین کنیم./1400/

ارسال نظرات