۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۷۲۰۹۸۹
رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان:

تهدیدات اسرائیل بی‌ارزش است/ دشمن فقط زبان زور می‌فهمد

تهدیدات اسرائیل بی‌ارزش است/ دشمن فقط زبان زور می‌فهمد
علی دعموش معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان تأکید کرد تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه لبنان به گفته سیدحسن نصرالله، بی‌ارزش است.

به گزارش سرویس بین ‌الملل خبرگزاری رسا، شیخ «علی دعموش» معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان گفت که تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه لبنان آنگونه که سید حسن نصرالله نیز مدتی قبل گفته بود، بی‌ارزش است و رویکرد ما نیز روشن است.

وی گفت: مردم شجاع ما که در مکتب حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تربیت یافته و با تمامی جنگ‌ها و تجاوزات اسرائیلی‌ها طی مراحل گذشته با صبر، پایداری و جانفشانی رویارو شده‌اند، مهم‌ترین عنصر قدرت در لبنان هستند و آن‌ها هراسی از تهدیدات دشمن و جنگ روانی آن ندارند.

بنابر گزارش شبکه المنار، شیخ دعموش همچنین تأکید کرد: «دشمن زبان دیپلماسی را درک نمی‌کند و آنهایی که تصور می‌کنند دشمن تنها با منطق مذاکره، حقوق لبنان را به رسمیت می‌شناسد، در اشتباه هستند، دشمن تنها زبان زور را می‌فهمد و تمامی تجربیات گذشته این را ثابت کرده است».

وی به تجربیات و توان نظامی مقاومت و حمایت مردم از آن اشاره کرد و گفت که همه اینها باعث شد دستآوردها و پیروزی‌های بزرگی را محقق کند.

شیخ دعموش همچنین تأکید کرد که موضع یکپارچه لبنان با استناد به معادله مقاومت باعث شد که رژیم صهیونیستی دچار نوعی سردرگمی بی‌سابقه شود و به دلیل آنکه گزینه‌های آن محدود بود به زبان تهدید و ارعاب روی آورد.

رسانه‌های صهیونیستی روز پنجشنبه از بروز اختلاف بین بیروت و تل‌آویو درباره ترسیم مرزهای دریایی دو طرف به دلیل اعمال برخی اصلاحات و ملاحظات لبنان خبر دادند و پایگاه خبری آکسیوس نیز به نقل از سه مسئول اسرائیلی گزارش داد، مهمترین تغییر در پیش‌نویس توافق که لبنان خواستار آن است، درباره به رسمیت شناختن خط شناورهای دریایی به عنوان مرزهای بین‌المللی است.

مسئولان صهیونیستی مدعی هستند که این خط، «منفعت امنی اصلی برای اسرائیل است و تثبیت این خط، بنا به دلایل امنیتی، بسیار مهم است».

ارسال نظرات