۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۷۲۱۰۰۸
حجت الاسلام رهنما عنوان کرد؛

چشم انداز و اهداف کوتاه مدت و بلندمدت طرح تعالی

چشم انداز و اهداف کوتاه مدت و بلندمدت طرح تعالی
حجت الاسلام رهنما ضمن تشریح جزئیات فعالیت های صورت گرفته در دومین دوره پودمانی تعالی به چشم انداز و اهداف کوتاه مدت و بلندمدت این طرح اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجید رهنما، مدیر اخلاق و تربیت معاونت تهذیب حوزه های علمیه در گفت‌وگویی به تشریح جزئیات فعالیت های صورت گرفته در دومین دوره پودمانی تعالی ویژه منتخبین اساتید مدارس علمیه پرداخت: این دوره از 12 الی 15 مهرماه در مدرسه مروی تهران با حضور 100 نفر از اساتید منتخب برگزار گردید.

وی ضمن تقدیر از حضور مستمر و مباشر حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری در این دوره و دوره پیشین، خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه این دوره با حضور حجت الاسلام والمسلمین ملکی، قائم مقام مدیر حوزه های علمیه برگزار گردید

حجت الاسلام رهنما ادامه داد: آیات محمدمهدی شب زنده دار از اعضای فقهای شورای نگهبان و محمدباقر تحریری، تولیت مدرسه مروی و حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان از اساتید دومین دوره طرح تعالی بودند؛ همچنین 8 نفر از متخصصین و اساتید دانش های مرتبط با تربیت نیز مباحث تربیتی سرفصل های این ترم را برای شرکت کنندگان تدریس کردند.

وی خاطرنشان کرد: مجموع اساتید شرکت کننده در دو دوره تهران و دوره پیشین خوانسار که میزبان 45 نفر از اساتید منتخب برگزار شده، در آذرماه دوره تکمیلی را خواهند گذراند و در ادامه نیز در دوره سوم که در مشهد مقدس برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

مدیر اخلاق و تربیت معاونت تهذیب حوزه های علمیه ضمن اشاره به فرایند گزینش اساتید پذیرفته شده برای شرکت در طرح تعالی ابراز داشت: شرکت کنندگان حاضر در دو دوره برگزار شده از میان 1200 نفر از اساتید، انتخاب شده اند.

وی به چشم انداز و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت طرح تعالی اشاره و عنوان کرد: در سال آینده نیز 3 ترم تکمیلی برای همین مخاطبین در نظر گرفته ایم که به یاری خداوند متعال تا انتهای تابستان برگزار می شود و پذیرفته شدگان نهایی با اخذ حکم از سوی معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه در سال تحصیلی 1402-1403 به عنوان «راهنمایان تهذیبی و تربیتی» در مدارس علمیه مشغول به فعالیت خواهند شد.

ارسال نظرات