۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۷۲۱۰۳۷
رئیس شورای اسلامی شهر کاشان:

انقلاب اسلامی با وجود رهبر معظم انقلاب هیچگاه به بن بست نخواهد رسید

انقلاب اسلامی با وجود رهبر معظم انقلاب هیچگاه به بن بست نخواهد رسید
اصفهان – هاشمی طاهری گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود رهبر معظم انقلاب و برخورداری از نعمت ولایت هیچگاه به بن بست نخواهد رسید و روز به روز به اقتدار آن افزوده خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علی هاشمی طاهری پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی و بسیج و سپاه با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: به غیر از تعداد معدودی، همه حاکمان دنیا ظالم و کافر و جنایتکار هستند و به بشریت ظلم می‌کنند.

وی افزود: تقابل بین جبهه حق و باطل همیشه وجود داشته است و امروز نیز دشمن دست از دشمنی با نظام اسلامی ایران نداشته و برنخواهد داشت.

وی افزود: به غیر از تعداد معدودی همه حاکمان دنیا ظالم و کافر و جنایتکارهستند و به بشریت ظلم می‌کنند و در دنیایی که وهابیت و آمریکا و اسرائیل اذناب آن‌ها حاکم هستند ظلم و جنایت بیداد می‌کند.

رئیس شورای شهر کاشان گفت: جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون هزاران شهید است با توکل به خدا و فرامین رهبر معظم انقلاب در برابر تمامیت استکبار ایستاده است و دشمن را مایوس و نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.

به گفته وی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون روز به روز به اقتدار جمهوری اسلامی ایران افزوده شده است و انقلاب اسلامی به انقلاب امام زمان(عج) متصل خواهد شد و هیچ نیرویی توان مقابله با آن را نداشته و نخواهد داشت.

هاشمی طاهری با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با تنش‌هایی که مانند کف روی آب است آسیبی نخواهد دید، ابراز داشت: ایران اسلامی طی چهار دهه گذشته بحران‌های عظیمی را با موفقیت پشت سرگذاشته است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی جرئی از نظام اسلامی و از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است و نیرو‌های جان برکف این نیرو که امنیت و آرامش کشور را از نقطه صفر مرزی تا داخل شهر‌ها را تامین می‌کند فرزندان این کشور هستند و مورد حمایت آحاد مردم ایران است.

به گفته وی باب شهادت هنوز در نیروی انتظامی باز است و هرروز نیروی آن در دفاع از اسلام و نظام به شهادت می‌رسند.

وی افزود: نمایندگان مردم کاشان در شورای اسلامی و مردم مومن و ولایتمدار کاشان، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه که از امنیت و اقتدار و ناموس کشور دفاع می‌کند تقدیر و تجلیل و حمایت کرده و اغتشاشگران را محکوم می‌کند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات