۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵
کد خبر: ۷۲۱۰۵۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی:

امنیت از بزرگترین نعمت های الهی است

امنیت از بزرگترین نعمت های الهی است
اصفهان ـ حجت الاسلام لوایی گفت: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در کشور از طریق اغتشاشات است، از این رو باید دانست که امنیت از بزرگترین نعمت‌های الهی محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد لوایی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خمینی شهر همزمان با هفته فراجا در جمع دانش آموزان دختر مدرسه شهدای غواص خمینی شهر با اشاره به ارزش و اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: شهدا از جان خود که بزرگترین سرمایه عمر انسان است را بر کف نهاده و درراه اعتلای اسلام تقدیم نمودند.

حجت الاسلام لوایی با بیان اینکه ارامش امروز را مدیون خون شهدا هستیم، افزود: اگر کشوری از امنیت برخوردار باشد، یکی از بزرگترین نعمتهای الهی را دارا است، شهدا با خدا عهد کردند بروند که اسلام پابرجا بماند حتی به قیمت یتیم شدن فرزندانشان و بی همسر شدن بانوان شان و از همه هستی خود در این مسیر گذشتند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خمینی شهر اغتشاشات را نتیجه تلاش دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور دانست و تصریح کرد: پرسنل فراجا جزء مظلوم ترین نیروهایی هستند که در عین حال که مسؤول امنیت کشور هستند از طرفی مورد اهانت برخی افراد بی بصیرت و جاهل قرار می گیرند، قدردانی از این پرسنل خدوم بر عهده مسؤولان کشور و مردم جامعه است.

دشمن به دنبال نابودی ارزش­های ما است

 در ادامه سرهنگ عبدالله کارخیران معاون فرهنگی، اجتماعی فراجای شهرستان خمینی‌شهر، اظهار کرد: دختران سرمایه های اصلی یک جامعه هستند و باید در همه زمینه ها  مراقب خود باشند و خود مراقبتی را بیاموزند.

معاون فرهنگی، اجتماعی فراجا شهرستان خمینی شهر در ادامه با بیان این مطلب که مهارت نه گفتن به خواسته های نامشروع دیگران یکی از مهم ترین اصول زندگی است افزود: دشمنان همیشه از نقاط ضعف جوانان استفاده می‌کنندو بوسیله آن اهداف خود را دنبال می کنند تا به مقصود اصلی خود که نابودی ارزش‌های اسلامی که توسط جوانان حفظ می­شود دست یابند.

وی در پایان به دختران دانش آموز توصیه کرد که مراقب حجاب خود که دشمن آن را در تیررس قرار داده، باشند و از ارزش‌های اسلام و اهل‌بیت (ع) دفاع نمایند.

لازم به ذکر است، در این مراسم حجت الاسلام لوایی به مناسبت هفته فراجا از زحمات پرسنل خدوم نیروی انتظامی تشکر نمود و از زحمات معاون فرهنگی، اجتماعی فراجای شهرستان  خمینی شهر سرهنگ کارخیران تقدیر به عمل آورد.

همچنین در این مراسم از دختران شهدای مدافع حرم عبدالرضا مجیری و عبدالمهدی کاظمی و شهید مدافع امنیت ابراهیم براتی تجلیل شد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات