۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۷۲۱۱۰۶
حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی:

جهاد تبیین، باطل‌السحر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان است

جهاد تبیین، باطل‌السحر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان است
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به جبهه انقلاب ایجاد انحراف فکری را دنبال می‌کنند گفت: جهاد تبیین، باطل‌السحر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در اولین همایش سراسری اعضای قرارگاه جهاد تبیین سپاه و بسیج با بیان اینکه انقلاب اسلامی با وجود همه چالش‌ها و موانع زنده بالنده و در حال پیشرفت و اثرگذاری است، اظهار کرد: اسلام ناب محمدی (ص) همواره در طول تاریخ دشمن داشته است و امروز آمریکا به‌ عنوان شیطان بزرگ، شیاطین کوچکی را گرد خود جمع کرده تا مانع پیشرفت انقلاب اسلامی شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی با بیان اینکه از دشمن انتظاری جز فتنه‌گری و توطئه‌افکنی نداریم، گفت: آنچه مهم است، اینکه دچار غفلت نشویم و با درک درست، عمیق و دشمن‌شناسی، همچون دوران دفاع مقدس و سایر مقاطع پیش روی انقلاب فتنه‌ها را ناکام گذاریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: با پیروزی‌های جبهه انقلاب در عرصه‌های مختلف جهانی، منطقه‌ای و... از سویی و شکست‌های سریالی جبهه استکبار از سوی دیگر، دشمنان احساس خطر کردند و در صدد ایجاد مانع و اخلال در روند اقتدارآفرینی و پیشرفت ایران اسلامی برآمدند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است، عنوان کرد: جمع‌بندی جبهه استکبار این است که مقابله با انقلاب اسلامی، تنها در یک عرصه و میدان مقدور نیست و می‌بایست انقلاب اسلامی را وارد جنگی ترکیبی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی ایجاد گسست و آسیب رساندن از درون را، راهبرد دشمن در جنگ ترکیبی چند وجهی علیه نظام اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، دشمنان امروز برای این جنگ ترکیبی جبهه‌ای عظیم، وسیع، نامتجانس با قدرت رسانه‌های بالایی ایجاد کرده‌اند که در آن هم شیطان بزرگ، صهیونیست‌ها، منافقین قدیم و جدید و متحجرین حضور دارند و راهبرد ما می‌بایست در این جنگ ترکیبی، جهاد ترکیبی باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه تصریح کرد: دشمنان برای ضربه زدن به جبهه انقلاب اسلامی، ایجاد انحراف فکری و رفتاری را دنبال می‌کنند که جهاد تبیین باطل‌السحر فتنه‌ها و توطئه‌های آنان است.

وی افشای جریان نفاق، بیان ضعف و ناکامی‌های دشمنان، امیدآفرینی و تقویت مبانی فکری، اعتقادی و قرآنی را از محور‌های جهاد تبیین برشمرد و تصریح کرد: جبهه استکبار و دشمنان ما امروز نه‌ تنها از انقلاب و نظام اسلامی بلکه از ایران قوی نیز به‌شدت هراس دارند و با آن مقابله می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی در پایان با تأکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به جهاد امید آفرینی و انگیزه بخشی نیاز داریم، گفت: در مقطع کنونی برجسته‌ترین و مبنایی‌ترین مصداق جهاد ترکیبی جهاد تبیین است که این مهم موتور محرک برای حضور و نقش‌آفرینی در سایر عرصه‌ها نیز به شمار می‌رود.

ارسال نظرات