۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۷۲۰۷۹۲
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

با عوامل اصلی فتنه برخورد قاطع صورت بگیرد

با عوامل اصلی فتنه برخورد قاطع صورت بگیرد
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: پیشرفت انقلاب اسلامی عامل توطئه دشمنان است، با جوانان فریب خورده با آرامی و با دشمنان و عوامل فتنه برخوردی قاطع باید صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تجمع بانوان مهدوی اصفهان، با اشاره به حضور بانوان در رویدادها و اتفاقات کشور در طول تاریخ انقلاب اسلامی، گفت: امروز نیز بانوان ما در برابر تهاجمی که دشمنان در مقابل حجاب و هویت زنان مسلمان آغاز کرده­اند ایستاده­ و حماسه آفرینی کرده­ اند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه بانوان مهدوی ثابت کرده­اند دین را تنها به زبان نمی­ آورند بلکه عامل به دین هستند، خاطرنشان کرد: سیره امام خمینی این بود که اگر استکبار مقابل دین ما بایستد مقابل دنیای آنها خواهیم ایستاد و این پیامی است که اجتماع بانوان مهدوی به استکبار مخابره می­کند.

وی در ادامه افزود: ملاحظه جوانان فریب خورده استکبار باعث شده است که مردم صبر و سعه صدر پیشه کرده ولی دشمنان باید بدانند صبر مردم به دلیل این است که دشمن جرأت نکرده است به میدان بیاید ولی اگر جرأت دارند به جای فریب دادن جوانان و نوجوانان ما خودشان به میدان بیایند تا غیرت دینی مردم ما را ببینند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیش روی انقلاب اسلامی را عامل دشمنی­ ها و توطئه­ ها دانست و اظهار کرد: انقلاب ما آرام آرام جان دشمنان را می­گیرد و اگر دشمن احساس خطر نمی­کرد مقابل انقلاب اسلامی نمی­ ایستاد، همیشه جبهه باطل در مقابل جبهه حق ایستاده است.

وی روحیه جهادی را ضرورت جبهه حق توصیف کرد و گفت: جهاد یک وظیفه همگانی است که مصادیق آن در طول تاریخ تغییر می­ کند، زمانی جهاد در جبهه­ های دفاع مقدس است و امروز حمله دشمن به صورت یک فتنه است و باید با جهاد و روحیه جهادی در مقابل دشمنان قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی جهاد عصر حاضر که در مقابل فتنه دشمنان است را جهادی سخت برشمرد و تصریح کرد: امروز بانوان ما در برابر توطئه دشمنان و جنگ فتنه­ای در خط مقدم قرار گرفته­اند، در این جنگ بانوان ما از حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) الگو می ­گیرند. ایشان الگوی جهاد تبیین هستند که مقابل فتنه تحریف ایستادند و بر همین مبنا امروز جهاد تبیین رسالت بانوان ما است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بانوان انقلابی امروز کمر دشمنان را شکسته اند، اظهار کرد: در پرتو فتنه آخرالزمان پرده ­ها کنار خواهد رفت، نباید نگران این فتنه­ها بود، برخی مدعیان انقلابی­گری و دینداری در این فتنه­ها نشان دادند که همسو با استکبار هستند و پرده از چهره آنها کنار رفت.

وی آمریکا و اسرائیل را صحنه گردان فتنه اخیر دانست و تصریح کرد: ما مشغول بازیگران این فتنه نمی­ شویم بلکه به عاملان آن می­پردازیم و بر سر آنها فریاد می­زنیم، افراد منفعل و سکولار از دیگر عاملان این فتنه هستند، کسانی که هنوز هم خیال می­کنند آمریکا کدخدا است در حالی که ما آمریکا را زیرپا گذاشته ­ایم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی خاطرنشان کرد: فرزندان و دختران و پسران ما گروه دیگری هستند که درگیر این فتنه شده­اند و دل ما برای آنها می­سوزد چرا که دشمنان مشغول سوء استفاده از احساسات و هیجانات آنها هستند، دشمنانی که خود به میدان نمی­ آیند بلکه این جوانان را میدان می­ فرستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستار برخورد آرام و مسالمت آمیز با جوانانی که در فتنه اخیر حضور داشتند شد و عنوان کرد: با فتنه­ گران و عوامل فتنه باید با قدرت و قاطعیت برخورد کرد اما فرزندان ما که در فتنه از آنها سوء استفاده شده است فتنه گر اصلی نیستند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات