۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۷۱۶۵۸۴
مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان:

دستگاه قضا با توهین کنندگان به مدافعان حرم برخورد کند

دستگاه قضا با توهین کنندگان به مدافعان حرم برخورد کند
اصفهان ـ مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان با صدور بیانیه ای ضمن محکومت توهین به مدافعان حرم بویژه سردار همدانی و سردار سلیمانی، خواستار برخورد دستگاه قضایی با هتاکان شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن توهین به مدافعان حرم به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی و سردار همدانی خواستار برخورد قضایی با هتاکان شد، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ ﴿سوره صف-آیه ۸﴾

مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید.

بار دیگر دست های آلوده جریان نفاق به حرکت درآمد و این بار با تحریک فتنه گر آشوب ۸۸ در روزهای شهادت سیدالشهداء، قلم توهین به رهروان راهش حرکت داد.

فردی که به قانون اساسی جمهوری اسلامی اساساً پایبند نیست و قانون‌شکنان و اهانت کنندگان به عزای سیدالشهدا را مردان خدا خطاب می‌کند ،این بار هم در همان راستا و در همان ایام زمزم انقلاب را به گفتار پلیدش آلوده نمود.

اسلام ناب محمدی از صدر اسلام گرفتار عبدالله بن ابی ها بوده و همواره در جریان اصیل شیعی جبهه نفاق در صدد آسیب زدن به پیکره اعتقادی شیعیان با آماج شبهات بوده‌اند.

فردی معلوم الحال که سردار دلها را با لحنی اهانت بار خطاب میکند و کج دهنی به میلیون‌ها ایرانی عاشق که در تشییع این خادم ملت داشته‌اند می‌کند و شهدای مظلوم مدافع حرم عمه سادات را با سخیف ترین کلمات توصیف می کند ،حتماً اعتقادی به هیهات من الذله حسین بن علی علیه السلام نداشته و اشعث گونه به جریان مقاومت شیعی که علیه استکبار و صهیونیست جهانی مبارزه می‌کنند می تازد.

ما طلاب و روحانیون و اساتید حوزه علمیه اصفهان ،گوش به فرمان ولی فقیه زمان، امام خامنه ای مدظله العالی در صف سربازان اسلام و خادمان ملت اینگونه حملات کور منافقین داخلی و خارجی را محکوم نموده و این جسارت بزرگ به سردار دلها و شهدای مدافع حرم در ایام عزای سیدالشهدا را به عموم مردم متدین و شهید پرور استان اصفهان تسلیت عرض مینماییم و از مراجع قضایی پیگیری جدی و محاکمه قانون شکنان و توهین کنندگان را خواستاریم./1304/

طلاب، روحانیون و اساتید حوزه علمیه اصفهان

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات