۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۷۲۱۳۸۳
امام جمعه اسلام آبادغرب:

بسیاری در دولت های قبل برای اجرای سند ۲۰۳۰ تلاش می کردند

بسیاری در دولت های قبل برای اجرای سند ۲۰۳۰ تلاش می کردند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: در دولتهای قبل در آموزش و پرورش افرادی مصرانه برای اجرای سند ۲۰۳۰ تلاش می‌کردند و امروز آثار سوء آن را مشاهده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه اسلام آبادغرب اظهار داشت: اجرای درست قوانین و احکام نیازمند داشتن یک حکومت است که در ساختار آن حکومت افراد متعهد و متخصص حضور داشته باشند.

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: بنابراین باید توجه کنیم که حرکت با باید بر طبق زمان مشخص خود انجام بگیرد و اگر غیر از این باشد، این حرکت محکوم به شکست است.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: رسول اکرم (ص) رسالت خود را به تنهایی آغاز کرد و می توان ایشان را به یک ارتش یک نفره تشبیه کرد که سلاح وی اخلاق و منش معنوی و خدایی وی بود.

حجت الاسلام زمانی موسوی در ادامه تاکید کرد: برای اصلاح جامعه هم ارشاد لازم است و هم شمشیر و این دو باید توأمان با هم باشد در این آیات موضع جامعه اسلامی در برابر دروغگویان مشخص شده و سرنوشت کسانی که با دروغ تقلب و یا دروغ قتل جنگ روایت‌ها و جنگ اراده‌ها را در کشور به راه انداختند هم مشخص شده و دسته بندی مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود تکلیف نیروهای انتظامی و قضائی را هم روشن کرده است.

امام جمعه اسلام آبادغرب تاکید کرد: اغتشاشگران مترصد یک فرصت بودند و بهترین فرصت فوت مهسا امینی بود و همین بهانه ای شد که عده ای خائن علیه این نظام و اسلام دست به آشوب بزنند و زمینه ناامنی در جامعه را فراهم آورند.

حجت الاسلام زمانی موسوی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نهاد بسیار حساسی است که نیازمند توجه بیشتر مسئولان است، خاطرنشان ساخت: ایرادات زیادی در دولت‌های اصلاح‌طلب به خصوص دولت قبل در آموزش و پرورش به وجود آمده و افرادی مصرانه برای اجرای سند ۲۰۳۰ تلاش می‌کردند و امروز آثار سوء آن را مشاهده می‌کنیم./1400/

ارسال نظرات