۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۷۲۱۳۷۸
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

دولت سیزدهم به صورت شبانه روزی در حال خدمت به ملت ایران است

دولت سیزدهم به صورت شبانه روزی در حال خدمت به ملت ایران است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: دولت سیزدهم و در رأس آن آیت الله رئیسی به صورت شبانه روز در حال خدمت به ملت ایران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: رسول اکرم (ص) مبعوث شد که بشر را به سمت معنویت و خداوند متعال هدایت کند و او را از شیطان دور سازد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: با بعثت رسول اکرم(ص) جهان رنگ دیگری به خود گرفت و زمینه رهایی مسلمین از ظلمت فراهم شد.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: زمینه ساز سعادت واقعی برای انسان در این دنیا و آخرت تقوا و ورع می باشد.

آیت الله علما با اشاره به اینکه زندگی همه ما باید مانند رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار علیهم السلام باشد، گفت: دولت سیزدهم و در رأس آن آیت الله رئیسی به صورت شبانه روز در حال خدمت به ملت ایران هستند و در این روزها شاهد موفقیت های بزرگی در عرصه داخلی و بین المللی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان داشت: همین موفقیت های ایران اسلامی باعث حسد و دشمنی معاندان شده است و ان شاءالله همین پیشرفت ها زمینه ای برای خوار شدن دشمنان و منافقان خواهد شد.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی شخصیتی بی نظیر در دنیا هستند و همین امر باعث عصبانیت استکبار و استعمار شده است از همین رو تلاش های بسیاری برای خدشه وارد کردن به چهره این نظام و انقلاب از سوی دشمنان انجام می شود./1400/

ارسال نظرات